Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای تراکنش قرار گرفت. 

زملارد پس از چهار روز افت قیمت، سبزپوش شد و به صف خرید نشست. دو مرتبه صف عرضه شد اما در نهایت پایان معاملات با صف خرید همراه شد.

سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در آخرین معاملات خود، عدد ۳۵,۹۸۸ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود پنج میلیون برگه سهم، در دست معامله کنندگان دست به دست شد. همچنین روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۵,۹۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «زملارد» به رقم ۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین همه خریداران سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر حقیقی‌ها بودند. حدود چهار میلیون برگه سهم(۸۱درصد) توسط حقیقی‌ها و یک میلیون برگه سهم(۱۹درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رفت. 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۱۱ بهمن ماه) نمای پایانی بورس امروز/ رشد ۴۰هزار واحدی شاخص در اولین روز هفته هدف بانک ‌مرکزی کنترل تورم است، نه رشد بورس/ ارتباطی میان کاهش نرخ بهره و سقوط بورس وجود ندارد نمای پایانی بورس امروز/ سبزپوشی بازار دوام نیاورد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ اقبال به رایانه‌ای‌ها همچنان ادامه دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر زملارد ملارد شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی