Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی آغازجرقه ایجاد حکومت اسلامی و در ادامه آن امت اسلامی را از دهه فجرعنوان کردوگفت: باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار بگیرند.

حجت الاسلام« سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، دهه فجررا فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی خدمات نظام کارآمد دینی دانست وگفت: امروز وظیفه همه آحاد جامعه این است خدمات نظام را در همه ادوار بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب بر کفر جهانی شرق و غرب را درسه محور خلاصه می شود،بیان کرد: توکل به خدا،ایمان به حضور مردم و سایر ملت های آزادایخواه جهان و معرفی ولایت فقیه به عنوان نمونه اصلی حاکمیت بر مردم در برابر قدرت های مادی و شرق و غرب و با این سه محور امام به تمام مردم جهان ثابت کرد که حاکمیت اصلی برای اسلام است.

 

وی تصریح کرد:امام  راحل به همه مردم آزادیخواه جهان ثابت کرد که اگر ما بخواهیم در راه اسلام قدم برداریم و اسلام را بر مردم جهان معرفی کنیم باید حکومت تشکیل دهیم و به دنیا نشان دهیم که با محوریت معنویت و دین و سیاست می توان حکومت کرد و نشان داد که هر گز دین از سیاست جدا نیست.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ماموریت مهمی که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بیان کرد زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) بوداضافه کرد:امام راحل فرمود ما برای ماموریت بزرگی انقلاب کردیم که باید زمینه را برای ظهور و حضور امام زمان(عج) فراهم کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان اضافه کرد: امام خمینی (ره) با نفس و دم مسیحایی اش به ملت ایران و مظلومان عالم حریت و آزادگی بخشید و  رمز ماندگاری و موفقیت امام در خدامحوری و خداباوری او بود.

 

وی با تأکید براینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موجب رهایی ملت بزرگ ایران از یوغ استکبار و استعمار شد ادامه داد: جرقه ایجاد حکومت اسلامی و در ادامه آن امت اسلامی از دهه فجر آغاز شد و همه مسلمانان ایران و سایر نقاط جهان و همه انسان های آزاده جهان دیدند که قدرت های مادی هر چند دارای عده و عده با شند توان مقابله با اسلام را ندارند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود:اگر همه مسلمانان با توکل بر خدا و با روحیه ایثار و شهادت و شهامت و صبر بر مشکلات تلاش کنند و پشتیبان این انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه باشند و قطعا و یقینا پیروزی های بیشتری در پیش است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه امروز در حالی وارد چهل و سومین سال پیروزی این انقلاب درخشان شده ه ایم که زحمات زیادی کشیده شده است  اظهارکرد: این راه هنوز ادامه داردو راه ایثار و شهادت باز است تا پرچم این انقلاب بدست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر(عج) برسد.

 

 

وی درادامه با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران درکانون های مساجداین استان اظهارداشت: زیارت مزار مطهر شهدا،تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان در قالب طرح سه شنبه‌های تکریم،تولید و نشر محتوا در فضای مجازی،مشارکت در اجرای جشنواره هنری ادبی کشوری«طرح میراث سلیمانی‌ها» در تکریم و بزرگداشت شهادت سردار آسمانی و در موضوعات پوستر، کلیپ، اینفوگراف و همچنین اجرای جشنواره کشوری «روح مقاومت» از جمله برنامه‌هایی است که از سوی کانون‌های مساجد پیگیری می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برپایی نشست صمیمی با فعالان مسجدی، تولید و انعکاس اخبار ویژه برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر در خبرگزاری شبستان و پایگاه اطلاع رسانی فهما ، شرکت اعضای کانون‌های مساجد استان در مسابقه قرآنی «مدهامتان»، برگزاری نشست‌ها ی معرفتی با موضوع انقلاب اسلامی، همکاری در جشنواره روستاها و عشایر دوست‌دار کتاب نیز جزو برنامه‌ها قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود تصریح کرد: تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات با محوریت مساجد در اولویت است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه فجر کانون های مساجد حجت الاسلام موسوی انقلاب اسلامی مساجد استان برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار