Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت از واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی شماره یک اهواز به‌عنوان پایلوت طرح بازسازی و نوسازی تأسیسات روسطحی مناطق نفت‌خیز جنوب، بازدید کرد.

به گزارش برنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) با همراهی احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این بازدید در جریان وضع این مجتمع و بخش‌هایی که نیازمند نوسازی و بازسازی است، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد بهره‌برداری شماره یک اهواز در جنوب شرقی شهر اهواز و حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون قرار دارد و در سال ۱۳۴۱با ظرفیت اسمـی فرآورش روزانه ۶۰۰ هـزار بشکه نفت آسماری و بنگستان راه‌اندازی شد. هم‌اکنون ظرفیت فرآورشی این مجتمع ۲۲۷ هزار بشکه در روز است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنوب شرقی نفت نفت و گاز مناطق اهواز وزیر نفت مناطق نفت خیز جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد