Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:45:57 GMT

قتل خواهر 22 ساله بدلایل ناموسی!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۰۵۶

قتل خواهر 22 ساله بدلایل ناموسی!

پسر جوان که به خاطر اختلاف خانوادگی خواهر ۲۲ ساله‌اش را کشته و جسدش را در چاه انداخته بود پس از ۱۰ روز لب به اعتراف گشود. ناطقان: ولی خداکرمی، دادستان عمومی و انقلاب سردشت در این‌باره گفت: چند روز قبل به پلیس گزارش رسید که زن جوانی در سردشت ناپدید شده است. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشته است و بعد ازآن به طرز مرموزی ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تشکیل پرونده و ارجاع به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده و به همین دلیل مظنون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.




دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: برادر وی در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده، اما بعد از بازجویی‌های زیاد و فنی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

خداکرمی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که متهم به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده و جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است که مأموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافته و با تلاش آتش‌نشانان جنازه مقتول از چاه بیرون آورده و برای بررسی و کالبد شکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تأکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه می‌شوند، برخورد خواهد کرد.
منبع: تابناک برچسب ها: قتل ، ناطقان ، خواهر ، اختلاف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل ناطقان خواهر اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند