Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتادوهفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس کمیته و اعضای هیات اجرایی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست رضا صالحی امیری، اعضای هیات اجرایی و دیگر مدعوین در سالن شماره 2 کمیته ملی المپیک در خصوص بررسی نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400 فدراسیون های ورزشی  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام عزیز  از روسای فدراسیون ها و اعضای مجمع عمومی کمیته و بیانات دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود.

سپس با توجه به مصوب چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب کلیات شاخص ها، بررسی و اجزا آن در نشست فوق العاده امروز هیات اجرایی با حضور روسای فدراسیون های والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تکواندو، سه گانه، گلف و کبدی و سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو و رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و اخذ پیشنهادات و نظرات روسای فدراسیونهای حاضر و اعضای هیات اجرایی مقرر شد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی هیات اجرایی با ترکیب افراد حاضر در این نشست، شاخص های نهایی تعیین گردد.

همچنین در جلسه امروز هیات اجرایی از خدمات خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و از سوی اعضای هیات اجرایی با پیشنهاد کمک های مادی و غیرمادی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیونهایی که روز گذشته مورد بازدید  صالحی امیری، اعضای هیات اجرایی و هیات همراه قرار گرفته اند، موافقت شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد