Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده سپاه قائم شهر خبراز تهیه 22 سری کمک جهیزیه در دهه فجر برای نیازمندان به یُمندر 22 بهمن راداد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر صبح امروز سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه قائم شهردر جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان قائم شهر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
وی در ادامه گفت : منت خداوند بر بشریت در قرن 14 هجری این بود که انقلاب شکوهمند  اسلامی در کشور عزیز ما ایران شکل گرفت.           
وی افزود :  این واقعه در حالی بود که تمام عالم در اختیار قوای کفربوده وکشورهای اسلامی در تشبه به غرب از یکدیگر سبقت می گرفتندکه ناگهان در گوشه‌ای از جهان مردی از جنس خورشید که خون امام حسین علیه السلام در رگهای او می جوشید و از نسل علی و فاطمه زهراسلام الله بود مجدداً فریاد اسلام خواهی سرداد و انقلاب اسلامی ایران بعد از رشادت ها، شهادت ها و شهامت ها در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و انفجار نور صورت گرفت.   
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه افزود اسلام باعث شد انقلاب شکل بگیرد و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را شکل داد لذا تفاوتی بین این دو وجود دارد ،انقلاب اسلامی ماهیتی جهانی دارد و در طول حاکمیت توحیدی و الهی است اما جمهوری اسلامی محدود به داخل حوزه های سرزمینی کشور عزیز ما می‌باشد. سرهنگ خادم با اشاره به اینکه این انقلاب دارای 3رکن اصلی است گفت :  برای اینکه انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد باید سه رکنِ اسلام ناب ،ولایت امامت و رکن مردم در کنار یکدیگر وجود داشته باشند و حضور مردم، اصلی ترین و محوری ترین رکن انقلاب اسلامی می باشد،لذا هر یک از این رکن ها به تنهایی راهی از پیش نخواهد برد          .
وی افزود :دشمن در صدد این است که به رکن اصلی انقلاب آسیب برساند، نقطه جوش را به سمت معیشت مردم ببرند تا مردم از این انقلاب و نظام خسته شوند،بنابراین باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا مردم را در این مسیر حفظ و حراست کنیم.
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه ضمن بیان اینکه دفاع ما دفاع بازدارندگی و ورزیدگی است اذان کرد : افتخار می کنیم که آمادگی ما در بخش های نظامی تا حدی خوب بوده اما نیاز به پیشرفت و ثبات بیشتری دارد، سپاه از مردم با مردم و برای مردم است و در این شرایط سپاه و بسیج تمام قد پایه کار است و مدافع حقوق مردم در بخش های مختلفِ خدمات‌رسانی، اشتغال، کمک مومنانه و دیگر بخش های خدماتی خواهد بود.           
سرهنگ علی خادم عنوان کرد :سپاه و بسیج  در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی با هرگونه ناامنی و هنجارشکنی برخورد هوشمندانه دارد و تاکتیکهای مربوطه را می آموزد و به موقع پیاده می کند. 
فرمانده سپاه قائم‌شهر شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی را ایران بالنده ومقتدر چون کوه بیان کرد و افزود : دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه موتوری ،به صدا در آمدن زنگ انقلاب، اجرای جشنواره سرود استانی با کیفیت بالا، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در شهرداری، اجرای رژه خودرویی، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش های مختلف، تهیه و اهدای 15 هزار بسته معیشتی، بسته بهداشتی و تهیه 22  سری کالای کمک جهیزیه عروس به میمنت 22 بهمن، تهیه 300 بسته لوازم التحریر، افتتاح و بهره برداری 5 واحد خانه محروم، اجرای رزمایش به همت  129 پایگاه بسیج ،برپایی ایست بازرسی ،اجرای گشت رضویون و گشت خودرویی که در مجموع 970 برنامه اجرایی در دهه فجر در سطح شهرستان قائم شهر خواهیم داشت.
سرهنگ علی خادم با بیان انتظارات سپاه و بسیج از مجموعه اصحاب رسانه گفت: عرصه رسانه بسیار مهم است به گفته بعضیها این عرصه خطرش از بمب اتم بیشتر است،لذا انتظار این است که نوع گفتمان سازی هایمان را به سمت فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری جهت بدهیم چراکه در این مسیر ما از صدمات ولطمات دشمن در امان خواهیم بود و هر کجا آسیب دیده ایم در مسیر انحراف از سخنان رهبری بوده و هر کجا پیشرفت داشتیم در مسیر عملیاتی کردن و راهبردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.    
وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی اصحاب رسانه در ایجاد روحیه امید و همبستگی مردم در جامعه از مهمترین  پیامد این عمل است خاطر نشان کرد : بیان دستاوردها و خدمات رسانی ها و انعکاس آن در رسانه ها، مطالبه گری بدون تشویش اذهان در جهت حل مشکلات جامعه و مردم ،هدایت قرارگاه نرم‌افزاری به صورت واحد، پیگیری معضلات و آسیب‌های شهرستان با قلم و دوربین مجموعه اصحاب رسانه می تواند مجموعه عظیمی را به حرکت درآورد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و آرامش هرگونه ناامنی برخورد فرمانده سپاه قائم شهر انقلاب اسلامی اصحاب رسانه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟