Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان در روستای چمن گلین سرپل ذهاب اقدام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان در روستای چمن گلین اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکیپ پزشکی و دارویی و تجهیزاتی گروه جهادی امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو با استقرار در روستای چمن گلین  بخش قلعه شاهین به مدت ۳ روز به روستائیان خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه کرد.

چنگیز کمندی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: هدف ما در درجه اول کمک به بهداشت و درمان مردم است.

وی افزود: با اعزام نیرو و امکانات و تجهیزات پزشکی به روستاهای محروم شهرستان سرپلذهاب برای خدمت به مردم و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مستقر شده ایم.

معاونت امداد و بهداشت بسیج وزارت نیرو تصریح کرد: بیش از ۵۵۰نفر در طول ۳ روز گذشته ویزیت رایگان شده اند و این خدمات تا ۳روز ادامه خواهد داشت.

کمندی اذعان داشت: خدماتی قبیل ویزیت رایگان، طب سنتی، فشارخون، اکسیژن، نوار قلب آزمایش دیابت، قند و چربی خون، قند خون، پزشک عمومی، اتاق سی پی آر، خونگیری، حجامت، جراحی سرپایی و پزشک زنان و خدمات دارویی کامل به مردم به صورت رایگان ارائه شده است.

وی ادامه داد: اکیپ پزشکی حاضر ابتدا بیماری را شناخته و علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و دارویی، آموزش لازم در خصوص بیماری را با آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور به بیماران ارائه شده است.

کمندی با بیان اینکه پیگیری درمان بیماران در دستور کار قرار گرفته اذعان داشت: شماره همراه بیماران برای پیگیری درمان آنها جمع آوری شده و در صورت نیاز به اعزام به مراکز درمانی و بیمارستانها بصورت رایگان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات پزشکی و دارویی ارائه خدمات گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور