Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی با انتشار نامه‌ای خطاب به نهادهای نظارتی نسبت به به‌کارگیری بازنشسته‌های نجومی بگیر در صنایع اراک ابراز نگرانی کردند.

مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه به سید مهدی تقوی بازرس کل استان مرکزی به به‌کارگیری بازنشسته‌های نجومی بگیر در صنایع اراک اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای سید مهدی تقوی، بازرس محترم کل استان مرکزی

سلام علیکم

با احترام به استحضار می‌رساند، شنیده‌ها حاکی از به‌کارگیری برخی بازنشستگان یکی از وزارت خانه‌ها، در یکی از شرکت‌های مهم و راهبردی اراک می‌باشد، که چند نکته در خصوص این به کار گیری حائز اهمیت است:

این شرکت خود از قربانیان خصوصی سازی نادرست است و چند سالی است که درگیر مساله سهامدار است. بازنشستگان مذکور در پست‌های ارشد مدیریتی این شرکت قرار گرفته‌اند و فضا را برای فرصت‌های شغلی جوانان نخبه محدود کرده‌اند. اغلب این افراد غیربومی استان مرکزی هستند. نکته جالب اینکه دریافتی حقوق‌های نجومی ماهانه این افراد، بالای ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

در صورت صحت شنیده‌های فوق، سکوت دستگاه‌های نظارتی ماجرا را پیچیده‌تر کرده و منجر به آسیب به صنعت و تولید و سلب اعتماد مردم می‌شود؛ بنابراین به عنوان دانشجویان مطالبه‌گر بر خود ضروری می‌دانیم تا ابتدا این ماجرا را از مسیر قانونی مطالبه کرده و در غیر این صورت اسناد در اختیار را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

پیشاپیش از حسن توجه شما تشکر می‌کنیم و خواستار رسیدگی به این مسئله و اجرای عدالت را داریم. لیست افراد مذکور به همراه سمت‌شان به پیوست به حضورتان ارسال می‌گردد.

محمد صادق میقانی مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی

رونوشت: حجت الاسلام موسوی، ریاست محترم کل دادگستری استان مرکزی

برچسب ها: بازنشستگان ، نجومی بگیران ، بسیج لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MJ1

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازنشستگان نجومی بگیران بسیج استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزایی، در جریان سفر به شهرستان ساوه، اظهار کرد: ساوه از شهرستان‌های مهم استان مرکزی و برخوردار از مزیت صنعتی و کشاورزی است و این مزیت همراه با تعدد اقوام و برخی ویژگی‌های خاص ضریب امنیتی به این شهرستان داده و آسیب‌هایی را متوجه آن کرده است.

وی افزود: بررسی میدانی دغدغه‌ها، مشکلات و اتخاذ راهکار برای برطرف کردن آن در این سفر مورد تاکید قرار دارد و در دیدار با مسئولان این حوزه قضائی مسائل مبتلا به مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت؛ بازدید تفصیلی از حوزه قضائی شهرستان نیز نشان داد که اهتمام جدی در دستگاه قضائی برای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه وجود دارد که می‌توان به موضوع ساماندهی آرشیو الکترونیک پرونده‌ها و نیز تشکیل منظم جلسات ستادهای اقتصاد مقاومتی و مصوبات گره گشای آن در حوزه تولید و صنعت اشاره کرد که از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به فعالیت شورای حل اختلاف ویژه صنایع مستقر در بزرگترین شهر صنعتی کشور گفت: افزون بر ۷۰ درصد پرونده حوزه صنایع و حل اختلاف بین کارگر و کارفرما منتهی به صلح و سازش شده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی جرایمی که در این شهرستان به وقوع می‌پیوندند با اقدامات پیشگیرانه و کارشناسی، قضا زدایی شده است، گفت: در بخش تصادفات شاهد کاهش جرایم هستیم و امید است دستگاه قضائی ساوه با همراهی مراجع انتظامی بتواند با جرایم خشن نیز برخورد کند و برای مجرمان حرفه‌ای ایجاد ناامنی شود تا در شهرستان ساوه امنیت پایدار برقرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین جزایی ضمن بازدید از زندان ساوه، گفت: در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای زندانیان آزاد شده از زندان که یک حرفه مشخص را در زندان آموزش دیده و یا در کارگاه‌های وابسته به زندان حرفه آموزی کردند تخصیص داده شده است تا بتوانند پس از آزادی برای تأمین معیشت خود و خانواده اقدام کنند.

وی در خصوص باز اجتماعی شدن زندانیان نیز گفت: سیاست قوه قضائیه در این خصوص استفاده از ظرفیت سازمان‌های حرفه آموز نظیر سازمان فنی و حرفه‌ای است تا زندانی در مسیری هدایت شود که با فراگیری حرفه‌های متناسب با توانی که دارد توانمند شود تا بتواند با انتخاب شغل مناسب به جامعه بازگردد.

کد خبر 6090404

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک