Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:42:45 GMT

انتقاد اسکولز از ستاره یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۴۲۷

انتقاد اسکولز از ستاره یونایتد

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد، معتقد است که نمایش ناامیدکننده برونو فرناندز، ستاره شیاطین سرخ، برابر شش تیم بزرگ لیگ برتر، نگران کننده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل اسکولز ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل شب گذشته شیاطین سرخ برابر آرسنال از برونو فرناندز انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکولز معتقد است که نمایش ضعیف فرناندز برابر شش تیم بزرگ لیگ برتر باید منچستریونایتد را نگران کند.

فرناندز در یک سال حضور خود در اولدترافورد برای شیاطین سرخ بسیار سودمند بوده و توانسته در ۵۳ بازی نخست خود در ترکیب این تیم و در همه رقابت ها ۲۸ گل و ۱۸ پاس گل را به نام خود ثبت کند.

 

فرناندز اما در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، نتوانسته برای منچستریونایتد گلزنی کند.

در بازی شب گذشته یونایتد برابر آرسنال نیز، فرناندز در یک سوم پایانی بسیار ضعیف ظاهر شد و نتوانست تاثیرگذار باشد. تساوی برابر آرسنال فاصله یونایتد با منچستر سیتی در صدر جدول را به سه امتیاز رساند و این در حالی است که شاگردان اوله گنار سولسشر یک بازی بیشتر از سیتیزن ها انجام داده اند.

 

فرناندز در این فصل نتوانسته در برابر چلسی، منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر گلزنی کند، همچنین در باخت خانگی ۱-۰ برابر آرسنال و شکست تحقیرآمیز ۶-۱ برابر تاتنهام نیز در زمین حاضر بود اما نتوانست راه دروازه حریفان را بیابد. موضوعی که اسکولز را نگران کرده این است که در چنین بازی های حساس و سرنوشت سازی، برونو فرناندز نمی تواند آنطور که لازم است، بدرخشد.

 

پل اسکولز گفت:

“وقتی آن شب برابر شفیلد به دردسر افتادید و بعد از این تیم شکست خوردید و بعد نوبت به بازی بزرگی مثل بازی با آرسنال می رسد، مجبورید در این بازی ها پیروز شوید و انگار آنها نمی توانند راهی برای این کار پیدا کنند!

 

برونو فرناندز در تک تک بازی ها با تیم های بزرگ ناامیدکننده بوده. او آمار خیلی خوبی دارد، گل های زیادی زده و پاس گل های زیادی داده، اما فکر می کنم در پنج بازی گذشته برابر تیم های بزرگ او نه گل زده و نه پاس گل داده.

 

این واقعا نگران کننده است و به همین دلیل است که یونایتد الان در این موقعیت است. می دانم که آنها در موقعیت خوبی هستند، واقعا موقعیت بدی نیست ولیاین آن موقعیتی نیست که فکر کنی خب این تیم قرار است قهرمان لیگ شود.

آنها به زمین آرسنال آمدند که در بازی های بزرگ پیروز نشده. هیچ اشتیاق و تلاشی برای برد وجود نداشت و من ندیدم که بازیکنان به خودشان فشار بیاورند. آرسنال هیچ تهدیدی نبود، نه ساکا را داشتند و نه اوبامیانگ.

 

یونایتد برای پیروزی در این بازی های بزرگ به اندازه کافی تلاش نمی کند، آنها به اندازه کافی در زمین نمی دوند و آن اشتیاق و گرسنگی برای بردن این تیم ها و بعد قهرمانی در لیگ ندارند.”

 

منچستر یونایتد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برونو فرناندز برونو فرناندز پل اسکولز ستاره سابق یونایتد برونو فرناندز برابر آرسنال لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی