Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتاد و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و دیگر مدعوین در سالن شماره دو کمیته ملی المپیک در خصوص بررسی نهایی شاخص‌های بودجه توسعه اعتبارات ۱۴۰۰فدراسیون‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام عزیز  از روسای فدراسیون‌ها و اعضای مجمع عمومی کمیته و بیانات دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با توجه به مصوب چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب کلیات شاخص‌ها، بررسی و اجزای آن در نشست فوق العاده امروز هیئت اجرایی با حضور روسای فدراسیون‌های والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تکواندو، سه گانه، گلف و کبدی و سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو و قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و اخذ پیشنهادات و نظرات روسای فدراسیون‌های حاضر و اعضای هیئت اجرایی مقرر شد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی هیئت اجرایی با ترکیب افراد حاضر در این نشست، شاخص‌های نهایی تعیین گردد.

همچنین در جلسه امروز هیئت اجرایی از خدمات خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و از سوی اعضای هیئت اجرایی با پیشنهاد کمک‌های مادی و غیر مادی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌هایی که روز گذشته مورد بازدید صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و هیئت همراه قرار گرفته‌اند موافقت شد. 

کد خبر 5135560

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته المپیک کمیته ملی المپیک لایحه بودجه ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا یحیی گل محمدی ووشو تکواندو ویروس کرونا فدراسیون ووشو مهدی طارمی شهاب زاهدی اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم