Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@02:41:23 GMT

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سینا رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۲۸۶۳

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سینا رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر دربورس به نماد  بانک کارآفرین با کاهش ۴.۲ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به بانک اقتصاد نوین بود که  ۱.۳۹ درصد ریخت.

بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر درفرابورس به نماد بانک شهر با کاهش ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۸ درصد اختصاص یافت.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری به بانک سینا با افزایش ۵ درصد رسید وکمترین رشد هم از آن بانک ملت با افزایش ۰.۹۵ درصد شد.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار فرابورس به بانک سامان با افزایش ۲.۳۴ درصد اختصاص یافت وکمترین رشد هم از آن موسسه اعتباری ملل با افزایش ۰.۲۱ درصد شد.

حجم خریدو فروش بانک پارسیان در روز جاری برابر بوده است.

در روز جاری از میان ۱۵ بانک و موسسه فعال در بورس و فرابورس تهران،نماد ۵ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش و ۹ بانک سبزپوش شد‌.

پربیننده ترین نماد ۲۱ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه به رنگ سبز درآمد ۱۱مدیر روابط عمومی در مدت زمان هفت سال در وزارت صمت تغییر کرد سهم ۱۴ درصدی بیمه‌های زندگی در کشور عدد کوچکی است عدم استفاده صنعت بیمه از فناوری‌های نوین منجر به محرومیت ذی‌نفعان می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بانک قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی