Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «رمانتسیم عماد و طوبی» به کارگردانی «کاوه صباغ زاده» با اجرای «حمیدرضا مدقق» در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «رمانتسیم عماد و طوبی» به کارگردانی «کاوه صباغ زاده» با اجرای «حمیدرضا مدقق» در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاوه صباغ زاده در ابتدای این نشست گفت: رمانتیسم عماد و طوبا برای من فیلمی سخت بود، این فیلم درباره دو کاراکتر از کودکی تا پیری شکل گرفت، این اثر به لحاظ فضاسازی و اجرا طولانی و وقت گیر بود، تمام عوامل دست به دست هم دادند تا پروژه بسیار سخت باشد. 

الناز حبیبی درباره تجربه بازی در این فیلم گفت: این فیلم برای من از لحاظ فضاسازی بسیار تازه و سخت بود که امیدوارم از پس آن بر آمده باشم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

مهدی صباغ زاده تهیه کننده این فیلم در ابتدای صحبت های خود در این نشست گفت: خوشبختانه تاکنون فیلم مورد اقبال مخاطبان واقع شده است، این اثر در ستایش خانواده است و بر تحکیم آن اصرار دارد، به شخصه امیدوارم علی انصاریان یکی از بازیگران خوب این فیلم به زودی در سلامت کامل قرار گیرد. 

پگاه احمدی درباره تدوین فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» اظهار کرد: ژانر این فیلم در سینمای ایران محو شده است، فضاسازی برای تدوین این اثر کار آسانی نبود، پروسه تدوین به واسطه کرونا طولانی شد اما من سعی کردم همواره در راستای ذهنیت کارگردان پیش بروم.

صباغ زاده درباره حذف بخش نگاه نو در این دوره از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: من از این اتفاق خوشحالم زیرا تبعیضی بین کارگردانان جوان و با سابقه وجود نداشت، این اتفاق باعث می شد که یک فیلم اولی بتواند در کنار یک کارگردان با سابقه خودش را بیازماید. در کل حذف بخش نگاه نو به نظر من کار درستی است. 

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما جشنواره فیلم فجر عماد و طوبی صباغ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در این دیدار گفت: خانواده شهدا سهام دار این نظام هستند.

 وی در ادامه اضافه کرد: فرزندان شما برای دفاع از ایران اسلامی از دنیای خود گذشتند که این کار سختی است.

استاندار ایلام همچنین بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست.

دیگر خبرها

  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • زنانی که در کن رئیس شدند