Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین مسعودی ریحان روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که به بررسی گزارش متمم بودجه سالجاری اختصاص داشت، افزود: شهرداری در این اقدام بیش از ۱۰۰ پروژه مصوب شورای شهر را حذف کرده است که هیچ یک از اعضای شورا از آن خبر نداشته اند.

وی با انتقاد شدید از این اقدام خودسرانه شهرداری تبریز ، اظهار داشت: معاون عمرانی شهردار تبریز باید در این خصوص توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی ریحان با بیان اینکه اگر شورا، شورا است باید تمامی اعضا به صورت دسته جمعی استعفا دهیم و برویم؛ افزود: کسی هم نیست بپرسد پروژه ها را با مجوز چه کسی حذف کرده اند؟ و من نمی دانم حضور ما در شورا به چه دردی می خورد؟

یکی از اعضای شورا نیز با طرح این سوال که مسئول جابجایی پروژه ها در بودجه شهرداری چه‌ کسی است؟ گفت: این موضوع باید مشخص شود چه کسی حق وتوی تعداد  ۱۰۰ پروژه مصوب شورا که برای آنها وقت صرف شده را داشته است.

سونیا اندیش افزود: با حذف این تعداد طرح ، ۲۹ درصد ارقام بودجه تغییر داشته است که معلوم ‌نیست به دستور چه کسی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر پروژه‌ای جابجا می‌شود باید دلایل جابجایی آن مشخص شود، اظهار داشت: متاسفانه معلوم نیست چرا پروژه‌ ها جابجا می ‌شود و دلیل آن نیز به شورا اعلام ‌نمی‌ شود.

اندیش ادامه داد: ما نمی‌دانیم شهرداری چرا در تبیین بودجه و متمم آن شفاف سازی نمی‌کند تا شاهد اعتراض اعضا نباشیم.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر متمم بودجه سال جاری را امروز تصویب کنیم، یعنی برای سال گذشته بودجه تصویب کرده‌ایم و  آنهایی که این کار را درک کنند ما را نخواهند بخشید و آنهایی که ندانند ما را مسخره می‌کنند.

فرج قلی زاده اضافه کرد: تصویب این متمم باعث خواهد شد به شعور ما در جامعه بخندند و این برای ما زیبنده نیست.

به گزارش ایرنا، بودجه مصوب سال جاری شهرداری تبریز معادل ۳۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها شورای شهر لایحه بودجه تبریز شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر لایحه بودجه تبریز شورای شهر لایحه بودجه تبریز شهرداری تبریز اخبار کنکور شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم