Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: برگزاری مراسمات دهه مبارک را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای گرامیداشت این ایام وظیفه همگانی است و وظیفه تک‌تک مسوولان است که جشن‌های انقلاب را به پای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین گفت: یکی از اقدامات سالم و عمل صالح اجرای طرح شهید سلیمانی برای حفظ جان هموطنان است که کار بزرگی با دستاوردهای خوبی است.

وی تصریح کرد: در حالی که در کردستان در شرایط قرمز کرونایی بودیم امروز به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی و تلاش مجموعه‌های دست‌اندرکار به وضعیت آبی رسیده‌ایم هر چند باید تلاش کنیم که فوتی‌ها و بیماری به صفر برسد.

سردار حسینی در ادامه گفت: براساس انچه اعلام می‌شود احتمال بروز یک موج جدید کرونا در پایان بهمن و اسفندماه در استان خواهیم بود که باید تلاش کنیم از این موضوع جلوگیری کنیم.

وی با عنوان این مطلب که هدف انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به مردم است، اذعان داشت:  اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با همین هدف و حفاظت از سلامت مردم اجرایی شده است.

وی بر افزایش تست در محلات تاکید کرد و خواستار هماهنگی بیشتر بین مجموعه‌های دست‌اندرکار اجرای طرح شهید سلیماتی شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: ۷۱۰ نیروی بسیج در ۷۱۰ پایگاه بسیج در خدمت اجرای طرح شهید سلیمانی است.

سردار حسینی اذعان داشت: سپاه و بسیج آمادگی دارد در صورت ورود واکسیناسیون در کشور، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این مهم را انجام دهند.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصت خوبی برای توسعه طرح شهید سلیمانی و تاکیر بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کردستان فرمانده سپاه سنندج اجرای طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟