Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال امارات مهلت ۴۸ ساعته به نمایندگانش برای ارسال مدارک میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام نشریه «الاتحاد» امارات، فدراسیون فوتبال امارات مهلت ۴۸ ساعته به ۴ نماینده خود در آسیا داده تا برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ درخواست بدهند.

همچنین طبق اعلام این رسانه اماراتی، زمان درخواست میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اواسط ماه فوریه یعنی ۱۴ روز آینده به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قرار است به صورت متمرکز برگزار شود. طبق اعلام AFC این بازی‌ها می‌تواند در چند کشور برگزار شود و مسابقات هر گروه به میزبانی یک کشور باشد. بیشتر بخوانید: مشخص شدن زمان دیدار نمایندگان ایران با تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا امارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا امارات لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی چند روز پیش در جام ملت‌های آسیا موفق به کسب قهرمانی شد تا وحید شمسایی و شاگردانش سیزدهمین قهرمانی در آسیا را به نام خودشان بزنند. 

به همین بهانه اعضای تیم ملی فوتسال ظهر امروز دیدار و گفتگویی صمیمانه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب داشتند.

تیم ملی فوتسال علاوه بر کسب قهرمانی آسیا، باقرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد و حالا وحید شمسایی و شاگردانش آماده تورنمنت جهانی فوتسال می‌شوند که شهریورماه در ازبکستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی