Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:22:12 GMT

نشست تخصصی ابعاد فرهنگی شخصیت شهید جلیلوند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۳۱۶۲

نشست تخصصی ابعاد فرهنگی شخصیت شهید جلیلوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نشست تخصصی ابعاد فرهنگی شخصیت شهید امیر سرتیپ جلیلوند از شهدای مدافع سلامت استان مرکزی و فرمانده ارشد در این استان با حضور مسئولان برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند غیرعامل، صادقیان فرمانده پدافند غیرعامل استان مرکزی، نماینده آموزش و پرورش و مسئول فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور حضور داشتند، طرح اقدامات پژوهشی تحقیقاتی برای تهیه کتاب شهید سلامت امیر جلیلوند مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: در این جلسه هم‌اندیشی مقرر شد فصل نخست این کتاب مربوط به زندگی‌نامه شهید و نحوه شهادت وی باشد؛ یک فصل نیز به تشکیلات پدافند غیرعامل و نقش علمی، فرهنگی و آموزشی این نهاد اختصاص یابد.

صادقیان اظهار کرد: نظر دوستان و هم‌رزمان شهید، یادداشت‌ها و اشعار شهید نیز در این کتاب گنجانده خواهد شد.

وی افزود: شهید از نگاه دوربین و در قاب تصاویر نیز یکی از بخش‌های این کتاب خواهد بود، همچنین اقدامات شهید جلیلوند در حوزه سلامت‌محوری، گندزدایی و کمک به مردم در دروان کرونا عنوان می‌شود.

 

فرمانده پدافند غیرعامل استان مرکزی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به اقدامات شایسته شهید جلیلوند در راستای خدمت به مردم اشاره کرده و بر پیگیری به منظور تکمیل و سیر مراحل چاپ کتاب شهید سلامت تأکید کرد.

نماینده آموزش و پرورش نیز در این نشست ضمن اشاره به ویژگی‌های شهید، همکاری فرهنگیان در زمینه چاپ این کتاب را اعلام و به بیان خاطراتی در مورد اقدامات شهید جلیلوند در آموزش و پرورش منطقه در دوران کرونا اشاره کرد.

در این نشست کلیات طرح فرهنگی شهید مدافع سلامت امیر جلیلوند بررسی و پژوهش‌ها و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در این جلسه مقرر شد جلسات ستاد فرهنگی شهید سلامت به طور مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی پدافند غیرعامل شهید جلیلوند استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است