Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکترصالحی,رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دانشکده به عنوان مرکزمحوری مبارزه با کرونا وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

او تصریح کرد:بدون شک مقابله با بیماری ناخوانده ای همچون کرونا بسیارسخت است و همه افراد درگیر به نوعی با گذشتن از جان خود وارد این مبارزه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود:در روزهای اخیر آمار کرونا در اسدآباد نگران کننده بوده به طوری که فقط دیروز ۹ مورد از نمونه های تست سریع، مثبت اعلام شده که آمار خوبی نیست.

دکترصالحی همچنین بیان کرد:شروع به کار رسمی مرکز MRI نیازمند جذب جراح مغزواعصاب است که به این منظور اقداماتی آغاز شده و معاونت درمان پیگیر موضوع است.

او در ادامه داد:دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان در مطب‌ها ممنوع است و بیماران می‌توانند شکایات خود را به دانشکده علوم پزشکی ارائه دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ابلاغ غیرمنتظره متخصص سونوگرافی اسدآباد از سوی یکی از دانشگاه های تهران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که این متخصص با ما قرارداد داشت ابلاغی برای وی از طرف تهران صادر شد که بسیار تعجب برانگیز است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با بیان اینکه شهرستان دارای ۶۱ خانه بهداشت است افزود:با پیگیری انجام شده ۱۶ مرکز تست سریع در شهرستان ایجاد شده است و همشهریان می‌توانند با مراجعه به این مراکز غربال شوند.

دکترالهام عظیمی همچنین به احتمال بازگشت به شرایط  زرد و نارنجی کرونایی در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی اشاره کرد و گفت:از همشهریان انتظار میرود نسبت به زدن ماسک و پرهیز از حضور در اجتماع اهتمام داشته باشند.

او به مسأله خودکشی اشاره کرد و گفت: کاهش آمار این اتفاق شوم نیازمند عزمی همگانی است و در این مسیر به کمک اصحاب رسانه برای آگاه سازی شهروندان نیاز داریم.

معاون غذا و دارو دانشکده هم در این نشست گفت:عمده مشکل ما در عرضه داروهای خطرناک، باشگاه های ورزشی و عطاری ها هستند که گاها داروهای ممنوعه را به فروش می‌رسانند.

دکتر قبادی ضمن اشاره به اینکه باید تمهیداتی جدی برای این موضوع اندیشیده شود گفت:بازرسی نامحسوس و محسوس کارشناسان این معاونت به طور مستمر از داروخانه ها انجام می شود.

او همچنین از تأمین داروی بیماران خاص شهرستان خبر داد و گفت:با پیگیری های انجام گرفته بیماران خاص نیاز به مراجعه به همدان ندارند و داروهای خود را در اسدآباد دریافت می کنند.

معاون آموزشی دانشکده نیز در این جلسه گفت:رشته پرستاری از سال آینده مجددا در اسدآباد دانشجو خواهد گرفت.

دکترعفت پناه اکنون در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ۳۰۸ دانشجو در سه رشته تحصیل می کنند و تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده از ۱۰ به ۱۴ نفر رسیده است.

او  همچنین از درخواست برای اضافه شدن سه رشته کارشناسی در این دانشکده خبر داد.

معاون آموزشی دانشکده اضافه کرد:۲۷مقاله بین المللی از طرف اعضای هیات علمی دانشکده در سال‌جاری ارائه شده است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز گفت:دانشکده دارای ۸۵۵ نیروی انسانی است و امسال نیز۸۸ نفر با برگزاری آزمون به این جمع اضافه خواهند شد.

مولوی از پرداخت درصد زیادی از مطالبات کارکنان این دانشکده خبر داد و گفت:فوق العاده ویژه از دی ماه به احکام کارمندان اضافه شده است.

او  در ادامه به سایت در دست احداث دانشکده اشاره کرد و گفت:پس از دوره جدید مدیریتی دانشکده درصد پیشرفت عمرانی این سایت از ۲۲٪ به ۶۳٪ رسیده است.

معاون توسعه دانشکده همچنین از پرداخت تعهدات دارویی تا انتهای سال خبر داد و گفت:هزینه نگهداری از تاسیسات در دانشکده و مجموعه های تحت امر یک میلیارد تومان است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرمیزی علوم پزشکی اسدآباد دهه فجر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اشاره کرد و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.
اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.
حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.
استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.
تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.
استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.
اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

دیگر خبرها

  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است