Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:27:09 GMT

فقط اینیستا نسبت به آرتور بازیکن بهتری است!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۳۹۱۴

فقط اینیستا نسبت به آرتور بازیکن بهتری است!

رودریگو بنتانکور، هافبک اروگوئه ای یوونتوس از هم تیمی خود یعنی آرتور ملو تمجید ویژه ای انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته با ارائه یک نمایش حساب‌شده موفق شد با دو گل از سد سمپدوریا عبور کند تا به روند خوب خود طی هفته های گذشته ادامه داده باشد. آندره پیرلو سرمربی بیانکونری دیشب از مثلث رودریگو بنتانکور، وستون مک کنی و آرتور ملو در خط هافبک خود استفاده کرده بود که اتفاقاً این سه نفر عملکرد قابل قبولی را هم از خود ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بنتانکور، هافبک اروگوئه ای یوونتوس درباره پیروزی این تیم مقابل سمپدوریا گفت: " ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما باید سریع تر کار را تمام می‌کردیم. با این حال به خاطر کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم. ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و فکر می‌کنم که همه بازیکنان عملکرد خوبی از خود ارائه می دهند."

 

بنتانکور در ادامه به تمجید از عملکرد هم تیمی برزیلی خود یعنی آرتور ملو پرداخت و گفت: " من فکر می‌کنم فقط آندرس اینیستا با وجود توپ در زیر پاهایش از او بازیکن بهتری است. بازی در کنار او باعث خوشحالی است. همه ما در خط هافبک خوب بازی می‌کنیم و به طور کلی تیم بسیار خوبی داریم."

 

 

 

 

آندره پیرلو: "گاهی اوقات او در تمرینات بازی می‌کند و می‌توانم بگویم که هنوز هم باور نکردنی است؛ خصوصا پاس های بلند او."

آرتور ملو یوونتوس رودریگو بنتانکور آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتور ملو یوونتوس رودریگو بنتانکور آندره آ پیرلو آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس

بارسلونا قرار است به زودی ملی پوش آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خودش اضافه کند.

طرفداری | بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، بسیار نزدیک است. به گزارش اسپورت با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!