Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:09:49 GMT

فرماندار: دهه فجر ۵۰ طرح در میامی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۰۷۰

فرماندار: دهه فجر ۵۰ طرح در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش ایرنا، احمد ملایری شامگاه یکشنبه در نشست خبری افزود: دهه مبارک فجر امسال ۳۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲۷۱میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و ۱۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی گفت : ۶ طرح نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار میامی ادامه داد : طرح های عمرانی توسط اداره‌های امور عشایری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهاد کشاورزی ، دهیاری‌ها، محیط زیست ، شرکت آب منطقه‌ای ، شرکت آب و فاضلاب ، شرکت توزیع نیروی برق ، شهرداری ، منابع طبیعی و آبخیزداری و طرح‌های اقتصادی را هم  اداره‌های صنعت معدن و تجارت  ، برق منطقه‌ای ، منابع طبیعی ، آب و فاضلاب و راه آهن شمالشرق کلنگ زنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایری با بیان اینکه  خاطرات انقلاب اسلامی و دهه فجر نباید فراموش شود ، افزود :  نیاز است خاطرات آن دوران برای نسل جدید بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم به میدان آمدند و رژیم پهلوی را ساقط کردند.

فرماندار میامی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها در زمینه های مختلفی علمی ،نظامی ودیگر عرصه ها پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح های نیمه تمام نیازمند مشارکت و پیگیری است ، افزود : استخر سرپوشیده میامی که سالهاست تکمیل نشده با تامین اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل می شود.

دیدار با امام جمعه ، نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان همزمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ، دیدار با خانواده های معزز شهدا، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات در بخش های مختلف از جمله برنامه های اجرایی در این دهه در سطح شهرستان میامی خواهد بود.

۹۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال دهه فجر پارسال در میامی به بهره‌برداری رسید.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح میامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح میامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح میامی دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)

گل لیونل مسی به نیو انگلند را مشاهده می کنید.

دانلود (8.1MB)

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود