Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از افتتاح ۱۲۹ پروژه تولیدی، صنعتی و اقتصادی در این استان در ایام دهه فجر خبر داد.

مهدی رازجویان یکشنبه در نشست با خبرنگاران که در سالن جلسات استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، اظهار کرد: در دهه فجر سعی شد تا پروژه‌های مهم و دارای اولویت را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه فجر ۸۸۷ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان بهره برداری و ۷۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر دو هزار و۲۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: همزمان با دهه فجر ۱۲۹ پروژه تولیدی، صنعتی و اقتصادی با اعتبار ۹۷۰ میلیارد تومان افتتاح و برای دو هزار و ۸۸۶ نفر شغل ایجاد می‌شود.

رازجویان گفت: تعدادپروژه‌های عمرانی  ۳۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر  ۶۲۱ میلیارد تومان این طرح در حین اجرای کار برای بیش از ۵هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

وی درباره پروژه‌های شهرداری‌ها  گفت: ۳۴ پروژه با ۵۹ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر و ۲۹ پروژه طرح هادی روستایی با ۱۹ میلیارد تومان اعتبار انجام شده  و ۴۵ پروژه دهیاری و ۱۴ پروژه بهسازی راه‌های روستایی با اعتباربیش از ۱۵ میلیارد تومانی انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه‌ داد: ۲۴ پروژه با اعتبار ۶۱۷ میلیارد تومان مربوط به میراث فرهنگی، در حوزه  مخابرات با بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه و صنعت و معدن با ۲۳۳ میلیارد تومان پروژه در رتبه بعدی قرار دارد.

رازجویان با اشاره به اینکه ساری، رامسر و نوشهر بیشتری تعداد پروژه‌ها را به خود اختصاص دادند، گفت: ۱۲۰ پروژه برق در مرکز استان، ۹۳ پروژه توزیع برق  درغرب مازندران و ۸۷ پروژه نیز توسط جهاد کشاورزی در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی افتتاح پروژه در دهه فجر استانداری مازندران میلیارد تومان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد