Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:09:32 GMT

رفیعی: با تمرکز و قدرت بیشتر از قبل ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۱۱۳

رفیعی: با تمرکز و قدرت بیشتر از قبل ادامه می‌دهیم

سروش رفیعی می‌گوید با حمایتی که مدیریت باشگاه، هواداران و به ویژه محرم نویدکیا از بازیکنان تیم داشته‌اند، آنها انگیزه‌ای جز پیروزی در بازی های آینده و پاسخ دادن به این محبت ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سپاهان در شرایطی شکستی ناباروانه را مقابل شهرخودرو تجربه کرد، که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست به صدر جدول رده بندی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروش رفیعی اما فارغ از این بازی و نتیجه‌‎ای که در آن ثبت شد، ابتدا به مرگ تلخ و دلخراش مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم تیم ملی، پرسپولیس و سپاهان اشاره کرد و گفت:« درگذشت مهرداد میناوند عزیز را به خانواده محترمش و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. بسیار بسیار از این اتفاق متاسف شدم و خیلی ناراحتمان کرد. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد و ما را هم در غم خودشان شریک بدانند.» 


رفیعی سپس به اتفاقات دیدار برابر پدیده و شکست 3 بر 1 سپاهان پرداخت و گفت:« بازی دیروز ما بازی تماشاگرپسندی بود. باز هم تاکید می کنم که جای هواداران در تمام استادیوم ها خالی است. فکر می کنم بازی خوبی بود؛ با توجه به اینکه می خواستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و دلمان می خواست در خانه پیروز باشیم، علی‌رغم اینکه دقایق زیادی از بازی مالکیت توپ و میدان را داشتیم، تیم فوتبال شهرخودرو خیلی خوب از این موضوع استفاده کرد و روی ضدحمله گل های دوم و سوم را به ما زدند. اول به مجموعه شهرخودرو و مهدی رحمتی رفیق عزیز و قدیمی ام که کارش را به تازگی شروع کرده، تبریک می گویم و برای آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم» 

 

 

 

 


بخش بعدی صحبت‌های سروش رفیعی در مورد کیفیت سپاهان بود و در این مورد توضیح داد:« در مورد تیم خودمان باید بگویم، در مجموع درست است که نتیجه مسابقه با شهرخودرو به نفع ما نبود و بازی را باختیم، اما هواداران دیدند که شایسته پیروزی بودیم. توپ های خوبی روی دروازه حریف آوردیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم؛ بازی چشم نوازی را انجام دادیم. این اتفاق در بزرگ‌ترین تیم های دنیا هم گاهی رخ می دهد که نتیجه برخلاف شکل بازی رقم می خورد.» 


سروش رفیعی با تاکید بر این نکته که سپاهان بی شک در بازی های آینده بهتر بازی خواهد کرد و امتیازات بیشتری جمع می کند، حرف هایش را از سر گرفت و افزود:« اما چیزی که خیلی مهم است اینکه تیم ما انسجام تیمی و شکل تیمی اش را به خوبی به دست آورده؛ شرایط تیمی ما بسیار عالی است و حس رفاقت، همدلی و صمیمیتی که بین بازیکنان و کادرفنی، بازیکنان و کل مجموعه باشگاه و کل مجموعه باشگاه با بازیکنان هست روز به روز بیشتر می شود و این شکل تیم بودن را روز به روز بهتر به دست می آوریم. روز به روز در حال بهتر کردن شرایط برای رسیدن به هدفمان هستیم. همین که خودمان یک حس خوب و شرایط خوب را در تیم‌مان می بینیم، باعث می شود که بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و مطمئنا این عملکرد را با امتیازگیری های بیشتر در آینده نشان خواهیم داد.»


هافبک سابق تیم های فولاد خوزستان، تراکتور و پرسپولیس در ادامه با تشکر از هواداران، مدیریت باشگاه و همینطور سرمربی تیم محرم نویدکیا عنوان کرد:« در پایان باید هم از هواداران، هم از مدیریت باشگاه تشکر می کنم؛ یک تشکر ویژه هم از آقای نویدکیا به خاطر حمایت همه جانبه در همه مسابقات و 13 بازی گذشته؛ ایشان و همینطور هواداران و مدیریت باشگاه، در هر شرایطی، چه زمانی که پیروز شده بودیم و چه زمانی که امتیازات مفتی را از دست دادیم و چه حالا که در خانه باختیم، به طور ویژه از ما حمایت کرده اند و سرمربی به طور تمام قد از پشت ما ایستاده است و ما هم به عنوان بازیکنان قدر این حمایت را مطمئنا می دانیم و به آن پاسخ خواهیم داد.»


رفیعی ادامه داد:« وقتی می بینیم که در این فوتبال خیلی از مربیان و خیلی از مدیران با یک توپ خراب کردن، با یک توپ گل نکردن، با یک اشتباه از دروازه بان و دفاع، با یک امتیاز کم و زیاد، فقط بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند و جلوی هوادار می گذارند، باید ممنون باشیم از مجموعه باشگاه، هواداران و به ویژه سرمربی که تمام قد از ما حمایت می کنند؛ آن‌هم حتی در روزهایی که ما اشتباهات فردی تاثیرگذار داشته ایم. خب این خیلی برای بازیکنان ارزشمند است و به خوبی آن را درک کرده اند. برای اینکه بتوانیم جبران کنیم و به این حمایت پاسخ بدهیم، در ادامه راه تمام سعی‌مان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و نشان دهیم و با یک حس خوب، با انرژی مضاعف برویم سراغ بازی های بعدی.»


رفیعی سپس به دو بازی حساس تیمش تا پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ بیستم مقابل ذوب آهن و استقلال پرداخت و در این مورد گفت:« به هر حال دو بازی از نیم فصل باقی مانده. هفته بعد با تیم قابل احترام ذوب آهن بازی داریم. تمام بازی ها سعی می کنیم با احترام به حریف برای پیروزی بازی کنیم. در این هفته هم خیلی خوب کار می کنیم و روی اشتباهاتمان برنامه ریزی خواهیم داشت تا هفته بعد نتیجه خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.»

فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی مدیریت باشگاه سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس آرسنال فردا میزبان بورنموث خواهد بود.

میکل آرتتا امیدوار است تیمش شتاب مناسبی که به دست آورده را حفظ کرده و پیش برود.

میکل آرتتا در نشست خبری قبل از این بازی درمورد وضعیت تیم گفت:"یورین تیمبر برگشته، همه بازیکنان آماده و در دسترس هستند. بنابراین برای اینکه اکنون بخواهیم ترکیب درست را انتخاب کنیم، دردسر داریم."

جورجینیو؟

من دوست دارم او را نگه دارم. او این را می‌داند. باشگاه کاملاً از جورجینیو حمایت می‌کند.  او باعث می‌شود تیم بهتری داشته باشیم، بنابراین می‌خواهیم او بماند.

با آندونی ایرائولا، سرمربی بورنموث، صحبت می‌کنید؟

آره مخصوصا بعد از بازی‌هایمان با هم صحبت می‌کنیم. آن‌ها شروع بسیار سختی در این فصل داشتند. من او را از کودکی می‌شناسم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

تمرکز روی بازی؟

اولین کاری که انجام دادیم این بود که روح و انرژی بازیکنان را خوب بخوانیم. قبلاً در مورد این صحبت کرده بودیم. ما شتاب خوبی داریم و باید ادامه دهیم.

شایعات جدایی گابریل ژسوس؟

من نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. من قصد ندارم به او اجازه جدایی بدهم.

داوید رایا در آرسنال می‌ماند؟

این صحبت‌ها برای بعد از فصل است. وضعیت را بررسی خواهیم کرد. ما از داوید و همه چیزهایی که او به تیم اضافه می‌کند، خوشحالیم.

دیگر خبرها

  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!