Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سارا دشت‌گرد بعد از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: پیشاپیش زادروز خجسته دختر پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س) را که سرمنشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت و الگوی بانوان و همه مؤمنین هستند که در فرهنگ پربار ایران اسلامی به عنوان روز مادر نام گرفته خدمت بانوان و کارکنان شهرداری و شورای شهر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه بانوان از ایشان درس ایمان، فداکاری و مهربانی را بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدتی است پل مکانیزه عابر پیاده واقع در چهارراه طالقانی در ساعت ۷ عصر تعطیل و قفل می‌شود و شهروندان اجازه استفاده از آن را ندارند با وجود نرده‌هایی که در خیابان طالقانی وجود دارد امکان آمد و شد برای شهروندان در عبور از خیابان بسیار دشوار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این خصوص ضمن پیگیری علت این موضوع، خواستار رفع هرگونه موضوعی که سبب ممانعت از استفاده از پل عابر پیاده شده هستم، ضمناً یادآوری می‌کنم با توجه به هزینه‌های هنگفت تجهیزات مکانیزه ایجاد چنین پل‌هایی با شرایط امروز بسیار دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به تبلیغات موجود در پل‌های عابر پیاده بیان کرد: بر این اساس چنانچه تابلوها تبلیغاتی موجب ناامنی پل‌ها شده در جهت حل این مشکل وفق قانون و ضوابط اقدام شود.

دهه فجر بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است

فریده بزنی بیرانوند، رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج نیز اظهار کرد: دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه‌ها و مقاطع تاریخ‌ساز انقلاب، تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد، افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی و آزاده‌خواهی ملتی است که با عزمی پولادین و تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) سرنوشت مملکت خود را به‌دست گرفتند و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خط‌مشی آینده خود را ترسیم کردند.

بزنی‌بیرانوند تصریح کرد: بر این باوریم که تا پایان بر اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستیم و در راه آبادانی این بوم و دیار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

بودجه ۱۴۰۰ با هدف پاسخگویی به نیازهای محله‌ای تبیین و تصویب شود

احد رسولی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج نیز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شورای دوره پنجم مدیریت محله محوری است که در چندین جلسه نیز روی موضوع تأکید شده است.

وی به بازدیدهای نظارتی از محله‌های سطح شهر اشاره کرد و افزود: طی بازید از محله حسین‌آباد مهرشهر در گفت‌وگو با شهروندان مشکلات آنها احصاء شد و شهروندان اعلام کردند زمانی ورودی به مهرشهر از اتوبان بدون پل به راحتی انجام می‌شد، بعد از اجرای پل نه تنها ورود به حسین‌آباد مهرشهر تسهیل نشد که وضعیت بدتر شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج بیان کرد: به دلیل اجرای ناقص اجرای پل مهرشهر و تغییر آن برخی از کسبه محل دچار خسارت شدند چون طرحی که اجرا شد به غیر از آن طراحی بود که مصوب شده بود.

وی یادآور شد: انتظار داریم در سال آتی بودجه ۱۴۰۰ شهرداران مناطق نیازهای محلی را احصاء کرده و بر اساس همین احصاء و نشست با مردم پروژه‌های محله محور را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیران شهری به رسم‌الخط نامه‌های اداری توجه کنند

رحیم خستو، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به نامه قائم‌مقام شهردار کرج اظهار کرد: در نامه فوق علاوه بر غلط‌های رسم‌الخط و غلط‌های املائی چون «سمن که ثمن نوشته شده – تذهیب که تهذیب نوشته شده، خلعید که خلعیت» نوشته شده بود از لحاظ معنی نیز دارای اشتباهات فاحشی است چون «قائم‌مقام شهرداری» نهاد حقوقی قائم‌مقام ندارد و ایشان قائم‌مقام شهردار هستند.

وی تصریح کرد: کسب اطلاعات دقیق و سپس دست به قلم بردن! به اطلاع می‌رسانم جای تأسف دارد که ایشان به عنوان رئیس سازمان و قائم‌مقام شهردار ادعا می‌کند اگر تفاهم‌نامه به دست آید. (چه کسی باید به دست ایشان برساند)؛ آقای صحافی مشاور کمیسیون هنر شورای اسلامی نیستند جای تعجب دارد که وی به عنوان سرپرست سازمان از قضیه بی‌اطلاع هستند.

خستو بیان کرد: فرهنگسرای خط و تذهیب و خانه هنرمندان لایحه شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری و ابلاغ ریاست شورا و دستور شهردار محترم و قراردادهای لازم در اختیار هنرمندان جهت ارتقا فرهنگ و هنر شهر صورت گرفته است و در چارچوب وظایف و اختیارات در حال فعالیت هستند و آقای عسگری مرجع قضاوت در مورد اهداف نیستند. (که ادعا نموده‌اند که از اهداف اصولی فاصله گرفته‌اند.)

وی افزود: در ضمن استفاده از ادبیاتی چون دستور داده‌ام مناسب مکاتبات اداری نیست، اگر نامه را دیگران نوشته‌اند و وی امضا کرده که تأسف‌بار است و اگر خودشان نگاشته‌اند جای تعجب دارد.

کد خبر 5135674

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار کرج شهرستان کرج دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کرج بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد شورای اسلامی شهر کرج قائم مقام شهردار عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است