Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انتشار یک خبر حاشیه ای باعث تعجب کادر فنی استقلال شده است.
به گزارش آریا، سرمربی استقلال به یک دلیل مشخص در بازی با نفت مسجدسلیمان از دوازه بان دوم تیم خود استفاده کرد. محمود فکری با بازی دادن به سیدحسین حسینی، پاداش رفتار حرفه ای او را داد. محمود فکری بابت بازی دادن به سیدحسین حسینی در هفته سیزدهم لیگ برتر تحت فشار شدیدی است چرا که این دروازه بان با یک گل به خودی کاری کرد استقلال 2 امتیاز از دست بدهد ضمن اینکه با نمایشی که رشید مظاهری در بازی های گذشته داشت، دلیلی نداشت سرمربی استقلال بخواهد چنین تغییری را در تیمش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین محمود فکری برای تصمیم خود دلیل داشته چرا که سیدحسین حسینی در طول 10 هفته ای که روی نیمکت نشست هم خیلی خوب تمرین کرده و آماده بود و هم رفتار حرفه ای از خود نشان داده بود. خود محمود فکری در ابتدای فصل انتخاب کرده بود 2 دروازه بان طراز اول داشته باشد و واضح است او نمی تواند یکی از دروازه بان های خود را نادیده بگیرد. در این بین این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که سیدحسین حسینی به جز اشتباهی که مقابل نفت مسجد سلیمان انجام داد، در طول بازی عملکرد چندان بدی نداشت و البته باید به سرمربی تیم حق داد هر 2 دروازه بان خود را آماده نگه دارد.  
بعد از تساوی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان که با نیمکت نشینی رشید مظاهری همراه بود، اخبار عجیبی از اردوی این تیم منتشر شد. در این اخبار اینطور آمده بود که رشید مظاهری به تاکتیک استقلال اعتراض کرده و به همین دلیل محمود فکری ترجیح داد او را نیمکت نشین کند. در ادامه هم اخباری منتشر شد که مظاهری از نیمکت نشینی خود ناراضی بوده است. اما یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره گفت: واقعا به شخصه از شنیدن چنین خبری شاخ درآوردم. یک وقت یک بازیکن مربی خود را چپ چپ نگاه می کند، باز این یک توجیهی دارد ولی خدا می داند رشید حتی یک حرکت بد هم انجام نداد. او وقتی فهمید در ترکیب نیست حتی خم به ابرو نیاورد.
این مربی تیم استقلال در پایان گفت: خدا را شکر عکس هایی از بازی استقلال منتشر شد که همه دیدند رشید مظاهری چه استرسی روی سکوها دارد و چقدر برای موفقیت تیم نگران است. من نمی دانم این حواشی با چه نیتی در مورد استقلال پخش می شود.   
بازی دادن به حسین حسینی به جای رشید مظاهری اولین تصمیم بحث برانگیز محمود فکری در این دیدار بود. این تغییر قطعا هدف فنی ای نداشته است. یا هدف آماده نگه داشتن هر دو دروازه بان استقلال بود یا استفاده از فرمول نه چندان خوشایندی که در زمان سرمربی گری صمد مرفاوی در تیم استفاده می شد. (در این فرمول هر دروازه بان گلی بخورد و آن گل موجب شکست تیم شود، در بازی بعدی نیمکت نشین شدن است.این فرمول را صمد برای وحید طالب لو و محمد محمدی هم استفاده می کرد) این فرمول شاید زمانی مفید باشد که اختلاف سطح زیادی بین دو دروازه بان نباشد.
این تصمیم چه بر اساس فرمول باشد یا بر اساس مسائل غیر فوتبالی، کادرفنی محمود فکری باید به این قضیه توجه می کرد که نفت مسجد سلیمان اکثر گل هایش را روی ارسال های بلند به ثمر می رساند و حضور حسین حسینی در این دیدار که هنوز هم روی خروج هایش مشکل دارد و فصل گذشته در بازی های زیادی روی همین خروج ها باعث از دست رفتن امتیازات زیادی شده بود، به نفع استقلال نیست و از همان ریسک هاست که به امتحان کردنش نمی ارزد. شاید اگر پشت این تصمیم به همین یک نکته اشاره می شد انتخاب دیگری صورت می گرفت بازی دادن به حسینی کار اشتباهی نیست اما بازی دادن به او در چنین بازی ای که رقیب اکثر  گل هایش را روی یکی از نقاط ضعف دروازه بان آبی ها به ثمر می رساند، کار اشتباهی است.
برهانی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال بدون برنامه و تاکتیک گل می‌زند و در صدر جدول است گفت: مگر می‌شود چنین اتفاقی در فوتبال بیفتد؟ تیم‌های دیگر هم زحمت می‌کشند. اگر اینطور باشد که باید فاتحه فوتبال را بخوانید. امسال تیم ما گل می‌زند می‌گویند روی خلاقیت و نبوغ بازیکن بوده اما در مورد تیم‌های دیگر می‌گویند روی تاکتیک و برنامه بوده، گل ما به تیم نفت مسجد سلیمان را ببینید. کمتر تیمی روی اینکه دفاع راستش در محوطه جریمه باشد و توپ را روی تیر یک قطع کند، کار می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مظاهری سیدحسین حسینی فکری سیدحسین حسینی بازی دادن رشید مظاهری دروازه بان محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس