Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل اعلام کرد که علت استراحت دادن به زیاش، جلوگیری از احتمال مصدومیت او بوده است.

توماس توخل، سرمربی چلسی در دیدار امروز تیمش مقابل برنلی، نخستین پیروزی خود را با این تیم به دست آورد. به گزارش طرفداری، توماس توخل پس از این دیدار گفت:

از عملکرد تیم بسیار راضی هستم و برد در این بازی بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی به ما اعتماد به نفس می دهد، در صورتی که پیروز نشوی باید بتوانی بازیکنان را متقاعد کنی که تیم در مسیر درستی قرار دارد. امروز از نظر دفاعی و هجومی خیلی خوب بودیم. ما بازی را به طور کامل کنترل کردیم و هرگز جنگندگی و هوشیاری خود را از دست ندادیم.

عملکرد تیم به نظر من عملکرد بسیار کاملی بود. ما باید مقابل تعداد غیر قابل باوری از ارسال های بلند، عملکرد دفاعی قدرتمندی از خود نشان می دادیم. ما صبر خود را از دست ندادیم، بازی را کنترل و موقعیت های زیادی خلق کردیم. نکات مثبت زیادی در عملکرد امروزمان بود.

این که دو بازیکن دفاعی در بازی امروز گلزنی کردند، باید یک نشانه و هشدار برای بازیکنان خط حمله تیم باشد. روی این موضوع کار خواهیم کرد چون لمس توپ های زیادی در محوطه جریمه داشتیم و توپ های زیادی در محوطه به بازیکنان رسید. در نهایت چیزی که کمترین اهمیت را دارد این است که از طریق مارکوس آلونسو و آزپلیکوئتا به گل رسیدیم.

بازگشت آلونسو به ترکیب اصلی

برای این کار دلیل داشتیم. این تصمیم به این دلیل نبود که از عملکرد چیلویل ناراضی بودیم، بلکه می خواستیم برای دفاع در مقابل ضربات ایستگاهی و ارسال های بلند حریف بازیکنان قد بلندتری داشته باشیم. مارکوس به بازی در این پست عادت دارد و زمان بندی خوبی برای رسیدن به محوطه جریمه دارد. در نهایت، ما خوشحالیم که آلونسو گل دوم بازی را به ثمر رساند و کار بازی را تمام کرد.

 تغییرات در ترکیب اصلی تیم

من فقط چند روز است که به این تیم آمده ام و خیلی دیر توانستیم برای انتخاب سه مدافع تیم به نتیجه برسیم. من می خواهم به تمام بازیکنان شانس بازی در این رقابت را بدهم. در حال حاضر، تمام بازیکنان حق این را دارند که فیکس باشند، در نتیجه انتخاب ترکیب اصلی بسیار سخت است. من می خواهم به همه فرصت بازی بدهم.

حکیم زیاش

این یک روند عادی بود، ما کمی صحبت کردیم چون او در هفته های اخیر دائماً بازی کرده بود و ریسک مصدومیت او در صورت بازی کردن به همین منوال، وجود داشت. توصیه کادر فنی به او این بود که بیش از سی دقیقه بازی نکند. ما یک وقفه ایجاد کردیم و به او استراحت دادیم. در هفته آینده می توانیم از او به طور کامل استفاده کنیم.

هادسون اودوی به عنوان وینگ بک

چرا که نه. شایعات زیادی با بایرن مونیخ وجود داشت. او حتی پیش از این که من به سرمربی چلسی شدن فکر کنم، روی تیم متمرکز بود. او قابلیت این را دارد که با فرارها و سرعتش موثر و تعیین کننده باشد. در حال حاضر ما چنین انتخابی کردیم و او را در این پست بازی دادیم.

تیمو ورنر

او کاملاً در بازی مشارکت داشت و تمام تلاشش را کرد. وقتی یک مهاجمی مدتی گل نمی زند، هیچ چیزی به اندازه گلزنی نمی تواند به او کمک کند. این اتفاق برای تمام مهاجمان دنیا رخ می دهد. ما چند موقعیت برای استفاده از ورنر در ضد حملات که نقطه قوت اوست را از دست دادیم، باید در این زمینه نیز پیشرفت کنیم.

 همچنین بخوانید:

چلسی 2-0 برنلی؛ اولین برد توخل با درخشش اسپانیایی ها

بازگشت مارکوس آلونسو به ترکیب چلسی در لیگ برتر بعد از ۱۸ هفته

 

اخبار داغ 

علی انصاریان به هوش آمد و سراغ مهرداد میناوند را گرفت روایت یک شاهد عینی از شایعه درگیری در اردوی استقلال داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در بدترین زمان ممکن، ‏چهار روز پیش از دیدار مرگ و زندگی با رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان، در خانه اشتوتگارت 3-1 شکست خورد. ‏

همه انتظار داشتند این بازی با بردی روحیه‌بخش برای بایرن تمام ‏شود ولی سناریو دقیقا برعکس شد. توماس توخل در پایان بازی گفت ‏تیمش به راحتی می‌توانست این بازی را بازنده به پایان نرساند ولی ‏حالا که مسابقه به اتمام رسیده این شکست باید فراموش شود. ‏

می‌شد نبازیم، بی‌دقتی کردیم و مجازات شدیم
می‌شد جلوی باخت امروز را گرفت. این را همینطوری نمی‌گویم، به ‏راحتی می‌شد در این بازی نباخت. ما در نیمه دوم شانس‌های زیادی ‏هم داشتیم ولی در اواخر بازی مدت کوتاهی بی‌دقت و بدون تمرکز ‏بودیم و مجازات شدیم. ‏

بازی رئال در راه است، این بازی را باید سریع فراموش کنیم
ما باید هر چه سریع‌تر این بازی را فراموش کنیم. هر چه زودتر بهتر. ‏من همین الان به بچه‌ها گفتم امروز را باید از همین ثانیه به ‏فراموشی بسپاریم. چهار روز آینده خیلی مهم است. ‏

آیا چهارشنبه مقابل رئال، بایرن متفاوتی را خواهیم دید؟
بله. صد در صد. بعد از اینکه امروز همه مصاحبه‌های بعد از بازی را ‏انجام بدهم این مسابقه تمام می‌شود. من دیگر یک دقیقه را هم به ‏خاطر این مسابقه تلف نخواهم کرد. ‏

چرا امروز سیاست چرخشی را برای 10 بازیکن اجرا کردی؟
مربی‌ای که به اندازه کافی بازیکن در اختیارش دارد می‌تواند چنین ‏کاری بکند و من هم این کار را کردم. ‏

مصدومیت گررو چقدر وخیم است؟
حالش اصلا خوب نیست. من الان دیدم که با چوب زیر بغل راه ‏می‌رود. به احتمال زیاد بازی رئال را از دست داد. این خیلی تلخ است. ‏

دیگر خبرها

  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم