Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@06:21:52 GMT

رستورانی در شمال تهران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۳۳۸

رستورانی در شمال تهران پلمب شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ناصر مدیحی طامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه محصولات غیر بهداشتی در یک اغذیه فروشی‌ واقع در سعادت آباد، گشت مشترک تعزیرات به منظور رسیدگی به موضوع به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲، به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی محیطی و شرایط اغذیه فروشی مذکور، این واحد به دلیل تهدید سلامت عمومی و عدم رعایت نکات بهداشتی با دستور مقام قضایی حاضر در گشت، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیحی با اشاره به پلمب رستورانی واقع در فرحزاد، تصریح کرد: از این رستوران ۳۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد کشف شد که بلافاصله با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲ این واحد پلمب شد.

رییس گشت تعزیرات حکومتی تهران تاکید کرد: با توجه به برگزاری گشت‌های تخصصی تعزیرات، از همکاری دادسرا‌ها و مقام‌های قضایی در خصوص برخورد با تهدید کنندگان سلامت عمومی تشکر می‌کنم.

پربیننده ترین همسان‌سازی حقوق ۳میلیون و ۶۰۰بازنشسته تامین اجتماعی/ رتبه بندی معلمان ۱۴۰۰قطعا اجرایی می‌شود استوری متفاوت اینستاگرام سایت رهبری +عکس اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش +لینک وعـده نوبخت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در۱۴۰۰ نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رستوران پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صدر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم، این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب‌های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه‌ها مصاحبه‌های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می‌کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751329

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند