Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:43:38 GMT

ایجاد مرکز نوآوری سپاه در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۴۳۵

ایجاد مرکز نوآوری سپاه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضایی امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان با بیان اینکه پشت تمام بحث‌های اقتصادی، بحث‌های علمی و دانش است، اظهار داشت: کشورهای غربی با دانشی که داشتند اقتصاد خود را متحول کردند و بعد از آن خیلی از کشورهای جهان را استثمار کردند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: کشورهای غربی به دلیل استثمار کردن کشورهای دیگر مکتب‌های غیراخلاقی و انسانی را در کشورهای دیگر عملیاتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: عدم وابستگی کشور به دیگران در تحریم‌هایی که در این چند سال اخیر داشت، واقعا کار بزرگ و معجزه‌آسایی به دلیل پشتکاری که جوانان ما داشتند صورت گرفت .

وی تصریح کرد: دنبال این هستیم از خیرین، سپاه و ... کمک بگیریم و در مناطق محوری استان از جمله جیرفت، رفسنجان و سیرجان، سوله‌هایی را راه‌اندازی کنیم که در آینده این نوع حرکت‌ها در زمینه تولید علم، فکر و خلاقیت‌ها برای نظام مثمرثمر شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ استراتژیک، ژئوپلوتیک، معدنی، امکانات، قرارگرفتن در سه راهی کل دنیا، تمام استعدادهای یک کشور باید داشته باشد، داریم اما دشمنان نظام نگذاشته‌اند ما از این امکانات استفاده و بهره‌برداری لازم را انجام دهیم.

رضایی ابراز داشت: اگر ما بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهیم مطمئن باشید تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری به دنبال آن هستند رقم می‌خورد.

رضا خواجه‌حسنی مسئول بسیج علمی سپاه ثارالله استان کمان با اشاره به اینکه تعامل با مراکز علمی و تحقیقاتی استان صورت گرفته، اظهار داشت:  تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف استان منعقد شده و تلاش کردیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز علمی و تحقیقاتی استان برای بسیجیان و همچنین مردم سطح جامعه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج علمی در طرح عارضه‌یابی سعی شده از توان مهندسین کارخانجات، کارگران و همچنین مهندسین صنعت استفاده شود بازدید را از کارخانه‌ها شروع کرده به منظور احصاء نیازمندی‌های انها تا بتواند نیازش را با استفاده متخصصین جوانی که در اختیار داریم برطرف کند.

خواجه‌حسنی بیان داشت: یک اتفاق خوبی که در مجموعه استان قرار است اتفاق بیفتد ایجاد مرکز نوآوری است که سپاه ثارالله استان کرمان به عنوان اولین سپاه استانی پیشنهاد ایحاد مرکز نوآوری و کارگاه تولید نمونه اولیه محصولات فناورانه را در سطح کشور به سپاه کل ارائه کرده که مورد تصویب قرار گرفته است.

مسئول بسیج علمی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: انشاءالله با تامین سوله هزار متری در شهر کرمان و با حمایت سازمان بسیج علمی در تهران این مرکز به منظور ارائه خدمات به کلیه مبتکرین و مخترعین در سطح استان کرمان ایجاد می‌شود.

وی گفت: سازمان بسیج علمی با سایر مراکز و موضوعات صنعتی ارتباط برقرار کرده تا بتواند از ظرفیت‌های انها استفاده کند.

خواجه‌حسنی بیان کرد: با کمک فرمانده سپاه ثارالله استان در زمینه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان ورود پیدا کرده‌ایم و لازم است در این زمینه کلیه طرفیت‌ها و کارگاه‌های شهر کرمان به کمک این طرح بیایند تا بتوانیم در حوزه مهارت‌آموزی دانش آموزان و همچنین مشاغل خرد و خانگی  قدم برداریم.

وی افزود: جلسه‌ای با محوریت سازمان بسیج علمی با محوریت مهندسین صنعت در مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده تک در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی استان در جهت مکتب حاج قاسم و نوآوری  برگزار کردیم و سعی شد تمام ظرفیت‌های استان به مرور پای کار بیایند تا بتوانیم در این موضوع هم فعالیتی داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان سپاه نوآوری علم سپاه ثارالله استان کرمان سازمان بسیج علمی مرکز نوآوری ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان