Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن رافتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تمدید شرکت در «جشنواره عکس راویان فتح استان همدان» خبر داد و اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به جشنواره عکس راویان فتح استان همدان تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال علاقه‌مندان از جشنواره و همزمانی با برنامه های دهه فجر مهلت ارسال آثار به این جشنواره سه روز تمدید شده است خاطرنشان کرد: علاقه مندان و عکاسان می‌توانند آثار خود را در موضوعات مراسم‌های مربوط به حضور و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌، گرامیداشت ۹ دی، راهپیمائی ۲۲ بهمن،‌ کمک‌های مومنانه در ایام کرونا ، گام دوم انقلاب و مدافعان سلامت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره عکس راویان فتح استان همدان تصریح کرد: شرکت برای عموم هم‌استانی‌ها آزاد است و تصاویر افراد نیز در آدرس اینستاگرام Ravian.fath به نمایش عموم درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی تبلیغات اسلامی به آدرس ایمیل steh1360@gmal.com و در پیام‌رسان‌ تلگرام و ایتا به آدرس idohamedan@ ارسال کنند تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر شماره ۰۹۱۸۹۰۹۰۸۲۲ در دسترس همگان قرار دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان راویان فتح جشنواره عکس تبلیغات اسلامی جشنواره عکس راویان فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور