Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: در طلیعه آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۶۱ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ احداث ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان نیز به زمین زده خواهد شد.

اسفندیار تاجمیری، امروز (یکشنبه-۱۲ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالروز بازگشت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به وطن ضمن تبریک و گرامیداشت یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۶۱ پروژه عمرانی و زیربنایی افتتاح و کلنگ ۲۲ پروژه نیز به زمین زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های آماده بهره‌برداری ۱۴۴ میلیارد تومان است، افزود: همزمان با برگزاری جشن انقلاب در شاهین‌شهر و میمه، ۴ پروژه آموزش و پرورش در قالب ساخت مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان، ۹ پروژه در حوزه توزیع برق با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۱۳ پروژه در حوزه بهزیستی، خدماتی و تسهیلاتی به اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، ۳ پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، در بخش حمل و نقل راهداری جاده‌ای ۳ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، در حوزه آب و فاضلاب دو پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان و در حوزه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان ۹ پروژه با ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

تاجمیری ابر پروژه مترو اصفهان_شاهین‌شهر با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی را شاخص ترین پروژه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر دانست و ادامه داد: در شهرداری‌های شهرستان نیز ۱۳ پروژه با ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، لایبید دو پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، وزوان یک پروژه با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و گرگاب با ۶ پروژه و یک میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه کلنگ احداث ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان نیز در دهه فجر در شهرستان به زمین زده خواهد شد، گفت: کلنگ احداث توسعه سردخانه بهار با اعتبار ارزی و ریالی معادل ۱۷۴ میلیارد تومان، در ساختار فنی مخابراتی پروژه‌ای با یک میلیارد تومان اعتبار و در لایبید ۳ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شکنندگی وضعیت شهرستان در صورت عادی انگاری در همه‌گیری کرونا، تاکید کرد: با توجه به احتمال پیک زمستانی شیوع کرونا در اواخر زمستان و در آستانه نوروز به منظور پرهیز از ساده‌انگاری و عادی سازی شرایط شاهین‌شهر و میمه، ۵۰ پروژه به صورت متمرکز در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه، قدردانی از اراده و همت مردم و مسئولان و اصحاب رسانه در رعایت پروتکل ها و آگاهی بخشی و فرهنگ همدلی و همراهی عمومی در شهرستان از بروز پیک زمستانی همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ابراز نگرانی کرد و افزود: عادی انگاری و ساده سازی شیوع کرونا پیک مجدد ابتلا به آن را در اواخر سال و در آستانه نوروز به همراه داشته و منجر به اعمال محدودیت‌های کرونایی خواهد شد، که در این راستا اقتصاد مردم و کسبه بیش از گذشته تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

تاجمیری با تاکید بر بومی گزینی، قانون مداری و مردم‌داری در مجموعه حاکمیتی و اداری شهرستان، از ۱۹ تحول در مدیران اجرایی و اداری شاهین‌شهر و میمه خبرداد و خاطرنشان‌کرد: تعامل مردم محور و قانون مدار در راستای منافع عمومی شهروندان، انسجام و انضباط اداری به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان بیانگر پویایی مدیریت شهرستان در نظام اداری است. همچنین در تحولات به کارگیری مدیران جدید، تجربه و کارنامه موفق کاری در نظام اداری و سکونت در شاهین‌شهر از اولویت‌های انتخاب مدیران بوده ‌است‌.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص رویکرد نهاد فرمانداری در جذب سرمایه‌گذار برای احداث بوم‌گردی، توسعه گردشگری، مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی در شهرستان، گفت: دو قنات مزدآباد و میمه، قدمت شهرهای گزبرخوار و میمه و روستاهای شهرستان، فرصت مناسبی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار بوده و مدیریت شهری هر شهر با توجه به پتانسیل موجود شهر خود نقش موثری در جذب سرمایه‌گذار ایفا می‌کنند و نهاد فرمانداری از رونق و توسعه گردشگری در شهرستان با تسهیل امور اجرایی و اداری صیانت و استقبال می‌کند.

تاجمیری ادامه داد: جدید التاسیس بودن مرکز شهرستان فرصت رونق بوم گردی را از شهرهای کهن سلب کرده که در این راستا جوشش مردمی و عزم راسخ شهروندان این مناطق تاریخی در دستیابی به این فرصت اشتغال‌زایی، توسعه و رونق افتصادی خواهد بود، همچنین کاروانسرای گزبرخوار و کاروانسرای جهاد آباد با جذب سرمایه‌گذار و تسهیل روند مرمت و بازسازی در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و پیش بینی می‌شود کاروانسرای عباسی گزبرخوار در نوروز ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، بر صیانت و حفاظت از حق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان در انتخابات ملی و شوراهای اسلامی شهر تاکید کرد و افزود: مشارکت در انتخابات پشتوانه حاکمیتی و مردمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رسانه‌ها باید با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، عموم مردم را به مشارکت در سرنوشت میهن و استفاده از حق قانونی و طبیعی خود در اداره کشور تشویق کنند.

تاجمیری با بیان اینکه نهاد فرمانداری با رعایت مُرِّ قانون و مردم داری از آرا مردم و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان صیانت می‌کند، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات واجب شرعی و عقلی بوده و کمیته‌های مشارکت فعال مردمی در فرمانداری فعال شده و به زودی در مدار اجرا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دهه فجر فرماندار شاهین شهر و میمه زمین زده خواهد شد میلیارد تومان پروژه با اعتبار بهره برداری میلیون تومان شاهین شهر سرمایه گذار ۳ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری