Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@14:46:28 GMT

مدیران شهر خودرو بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۹۵۲

مدیران شهر خودرو به دلیل آن چه تخلف نامیده شده، بازداشت شدند

در حالی که از ماه های گذشته جمعی که خود را مال باختگان شهر خودرو می نامیدند هر بار مقابل این شرکت یا محل دفتر باشگاه شهر خودرو و حتی چند باری مقابل فدراسیون فوتبال و ورزشگاه محل برگزاری بازی های شهر خودرو تجمع می کردند، خبر رسیده این بار موضوع اعتراض این افراد به شهر خودرو از تجمع و به دست گرفتن بنر فراتر رفته و گویا دستگاه های قضایی وارد عمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، دقایقی قبل برخی منابع آگاه اطلاع دادند دو نفر از اعضای هیات مدیره شهر خودرو توسط یکی از دستگاه های امنیتی بازداشت شده اند. همچنین فرهاد حمیداوی به عنوان مدیرعامل شهر خودرو و فردی به نام حاجیان از مدیران این شرکت، حدود یک ساعت قبل از ورود ماموران این دستگاه امنیتی به محوطه شرکت، از دفتر مرکزی خارج شده اند و هنوز اطلاعاتی از آن ها در دسترس نیست

طبق ادعای کانال مجله خودرو که یکی از پایگاه های اطلاع رسانی پر بازدید در زمینه خودرو است، این بازداشت ها عصر امروز در محوطه شرکت شهر خودرو صورت گرفت.

این بازداشت ها ارتباطی به تیم فوتبال شهر خودرو ندارد و گفته می شود ماجرا به خاطر پیش فروش خودرو است. چند روز پیش هم اعلام شده بود شرکت ریگان خودرو و سازمان حمایت از مصرف کننده شاکی های جدید شهر خودرو هستند. باید دید فرهاد حمیداوی به این خبر جدید که از سوی منابع خبری فعال در صنعت خودرو منتشر شده چه واکنشی نشان می دهند؟

اگرچه ماجرا ارتباطی به فوتبال ندارد اما اگر این خبر صحت داشته باشد می تواند برای تیم شهر خودرو هم دردسر درست کند. شهر خودرو پیش از این یک بار به دلیل پرداخت نکردن بدهی هایش به مجموعه ورزشی امام رضا، در خطر لغو بازی و از دست دادن میزبانی بود که پا درمیانی مهدی رحمتی باعث شد هیات فوتبال مشهد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان به شهر خودرو برای پرداخت بدهی اش مهلت داده شد و این تیم در ورزشگاه امام رضا بازی اش را مقابل سایپا انجام داد. بار دیگر نیز بازیکنان شهر خودرو به خاطر نداشتن بلیت بازگشت به مشهد یک روز اضافه در تبریز ماندند. به تازگی ادعا شده بود مشکلات مالی این باشگاه برطرف شده اما این خبر درست یک روز پس از پیروزی با ارزش شاگردان رحمتی مقابل سپاهان می تواند این تیم را به حاشیه ببرد و دوباره برای بازیکنان شهر خودرو ایجاد نگرانی کند.

 

بیشتر بخوانید:

شکایت از مالک شهر خودرو؛ خطری که نماینده مشهد را تهدید می کند / سند

اخبار داغ 

علی انصاریان به هوش آمد و سراغ مهرداد میناوند را گرفت روایت یک شاهد عینی از شایعه درگیری در اردوی استقلال داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است