Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:45:12 GMT

مجروح شدن ۲ پلیس در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۴۹۶۱

مجروح شدن ۲ پلیس در شیراز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: روز گذشته گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز در محدوده دروازه سعدی به فردی که در حال پرسه زنی بوده، مشکوک می‌شوند.

او افزود: ماموران برای بررسی موضوع از او خواستند که مدارک هویتی خود را ارائه کند، اما این فرد با یک قبضه کلت کمری به سمت هر دو مامور ما تیراندازی می‌کند که یکی از ماموران از ناحیه کمر و دیگری از ناحیه انگشت دچار مصدومیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی انتظامی فارس ادامه داد: هر دو مامور پلیس در عین حال مجروحیت در اقدامی شجاعانه اخطار ایست به این فرد می‌دهند، اما توجهی نمی‌کند، ماموران شلیک هوایی می‌کنند و نهایتا پای متهم را مورد اصابت تیر قرار می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حال عمومی هر دو مامور خوب است و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارند، عنوان کرد: حال عمومی ضارب نیز رضایت بخش اعلام شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه کلت کمری و ۵ تیر مربوطه کشف شده است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس همچنین خاطرنشان کرد که متهم دارای سوابق کیفری و جرائمی از قبیل تهدید به قتل، سرقت مسلحانه و نزاع و درگیری منجر به جرح است.

محمدی تصریح کرد: پلیس با افرادی که با شرارت و گردن کشی در برابر قانون بایستند و یا با بر هم زدن نظم عمومی زمینه ایجاد ناامنی و سلب آرامش شهروندان و تعرض به مامورین را فراهم کنند، برابر با قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا پلیس شیراز تیراندازی مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف بیش از ۱۱ هزار عدد قرص، شربت، پودر و سایر اقلام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سرهنگ  محمد گل‌محمدزاده از کشف بیش از 11000 عدد انواع داروی غیرمجاز توسط یگان امداد بجنورد خبر داد و اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در گشت زنی‌های هدفمند خود به یک دستگاه خودرو مشکوک  شدند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی از این خودرو نموده و تعداد 11600 عدد انواع قرص، آمپول، پودر و سایر اقلام دارویی غیرمجاز را کشف کردند. 

سرهنگ گل‌محمدزاده با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان جاجرم نیز از کشف بیش از 80 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم  در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بازرسی  از مغازه های سطح شهر جاجرم موفق به کشف انواع کالای قاچاق ممنوعه به ارزش 80 میلیون ریال شدند. 

وی افزود: در این رابطه  تعداد 100 قلم کالای قاچاق از جمله قهوه، کمپوت، سیگار و تنباکو کشف و 3 نفر متهم دستگیر و به تعذیرات حکومتی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی جاجرم در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا  از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه  می باشد، پلیس با قاطعیت تمام با این پدیده شوم برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/311/.

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد