Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:57:25 GMT

مثلثی که افتخارات گذشته سپاهان را مرور کردند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۰۴۹

ممنوعیت جذب مربیان خارجی اگرچه محدودیت های زیادی برای فوتبال ایران به همراه داشته و تهدیدی علیه رشد و پیشرفت فوتبال به شمار می رود، اما این فرصت را نیز برای درخشش مربیان جوان فراهم کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذابیت های مصاف دو تیم شهرخودرو و سپاهان، رویارویی مهدی رحمتی و محرم نویدکیا بود که در لیگ های نهم و دهم همبازی بودند و با امیرقلعه نویی در شرایطی که محمود کریمی نیز به تازگی فوتبال را کنار گذاشته بود و به عنوان مربی کارش را در سپاهان ادامه می‌داد، دو دوره پیاپی قهرمان لیگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


البته پس از این دو دوره درخشان مهدی رحمتی از اردوی طلایی پوشان جدا شد و به استقلال بازگشت ولی محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان سپاهان و محمود کریمی به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار یک قهرمانی دیگر  و در واقع‌ هت‌تریک قهرمانی را برای اولین مرتبه در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کردند.


این سه چهره سرشناس و محبوب فوتبال ایران روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان پس از سال ها در قالب کادر فنی دو تیم شهرخودرو و سپاهان دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای ثانیه‌های فرصت فکر کردن به خاطرات خوب گذشته برای آنها فراهم شد.

شهر خودرو محرم نویدکیا محمود کریمی سید مهدی رحمتی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محرم نویدکیا محمود کریمی سید مهدی رحمتی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان