Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:32:47 GMT

۸۷ درصد نیروگاه‌های استان بوشهر در دشتی احداث شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۰۵۹

۸۷ درصد نیروگاه‌های استان بوشهر در دشتی احداث شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در جمع مسئولین شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) باعث بیداری همه آزادی خواهان جهان شد. امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران را به ما هدیه داد.

وی با بیان اینکه ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های دهه فجر به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان گفت: امسال ۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: به زودی نیز یک طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرک صنعتی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

نادری خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۵۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گلخانه قرار گرفته که زمینه اشتغال ۵۶۰ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز ۸۷ درصد نیروگاه‌های خورشیدی استان در این شهرستان احداث شده است.

نادری اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش یکی از دانش آموزان خورموجی توانست مدال نقره المپیاد کشوری را کسب کند که این دستاورد مهمی در سطح شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

۴ طرح آبرسانی و عمران شهری افتتاح شد

 فرماندار دشتی گفت: در آغازین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح آبرسانی و عمران شهری با اعتبار  ۳۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

عبدالله نادری افزود: این طرح‌ها شامل تصفیه خانه آب روستای عربی، حفر دو حلقه چاه در کاکی به ظرفیت دو هزار متر مکعب و پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی در محله بافت فرسوده  خورموج است.

نادری با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بافت فرسوده انجام شده است بیان کرد: در یکسال اخیر دو پارک محله ای در بافت فرسوده خورموج احداث شده است.

کد خبر 5135718

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دهه فجر دشتی عبدالله نادری دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کرج بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اسکندر پاسالار در گفتگو با خبرنگاران با بیان این‌که از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ آمار ولادت در استان بوشهر کاهشی بود، از صعودی شدن روند ولادت پس‌از ۷ سال خبر داد و افزود: در مجموع ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر، رشد ۸ دهم درصدی داشته است.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۳هزار و ۶۳۶ واقعه ولادت در استان بوشهر ثبت شد و جمعیت این استان به بیش از یک میلیون و ۲۱۰ هزار و نهصد نفر رسید.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بیشترین ولادت ثبت شده در سال ۱۴۰۲ در شهرستان بوشهر با ۲۶.۴ درصد و کمترین ولادت در شهرستان دیلم با ۲.۷ درصد بوده است.

وی اضافه کرد: نسبت جنسی حاصل از ولادت‌های ثبت‌شده در سال ۱۴۰۲، ۱۰۶.٩ بوده، یعنی به ازاء هر ۱۰۰ نوزاد دختر متولد شده، نزدیک‌به ۱۰۷ پسر به دنیا آمده که این رقم در سال پیش‌از آن ۱۰۸.۹ بوده است.

پاسالار گفت: میانگین سن مادران بوشهری در تولد اولین فرزند در سال گذشته ۲۷.۱ سال بود در حالی که این میانگین در کشور ۲۷.۳ سال بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ولادت‌ها با ۳۸.۱ درصد در ۵ سال اول زندگی زوج‌ها به وقوع پیوسته است، افزود: فاصله ۶ تا ۱۰ سال پس از زندگی مشترک زوج‌ها ۲۹.۸ درصد و بقیه ولادت‌ها پس ۱۰ سال زندگی مشترک زوج‌ها ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر به گروه سنی مادران اشاره کرد و گفت: بیشترین ولادت‌های ثبت شده در استان بوشهر مربوط به گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال است و گروه‌های سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند