Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:38:48 GMT

۲۵ کشته و زخمی در انفجار تروریستی شهر اعزاز

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۰۶۶

۲۵ کشته و زخمی در انفجار تروریستی شهر اعزاز

منابع سوری از انفجار خودرو بمب گذاری شده در شهر اعزاز در شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش ایمنا، شبکه الجزیره در خبری فوری از انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهری در شمال سوریه خبر داد. بر اساس این گزارش؛ بر اثر این انفجار که در شهر اعزاز در شمال سوریه رخ داده است، شماری کشته و زخمی شده اند.

شبکه الجزیره از کشته شدن شش نفر بر اثر این انفجار خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که منابع سوری اعلام کردند: عصر امروز یکشنبه صدای انفجار مهیبی در شهر اعزاز تحت کنترل نیروهای وابسته به ترکیه در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه در شمال حلب شنیده شده است که ناشی از انفجار خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی مرکز فرهنگی این شهر بوده است.

این منابع اظهار کردند: تاکنون بر اثر این انفجار دو نفر کشته و ۲۲ نفر دیگر زخمی شد اند.

منابع سوری از حرکت آمبولانس‌ها به محل حادثه برای نجات زخمی شدگان خبر دادند.

شبکه الجزیره همچنین گزارش داد: یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «الباب» در استان حلب هم منفجر شده که در پی آن ۶ تن کشته شده‌اند.

طبق گزارش منابع محلی، این انفجار در نزدیکی یک ایست بازرسی در روستای «ام شلیف» در نزدیکی شهر «بزاعه» (شمال شرق استان حلب) به وقوع پیوسته است.

این در حالی است که روز گذشته هم بر اثر انفجاری در شهر عفرین هشت نفر کشته شدند. این انفجار هم در منطقه‌ای تحت کنترل نیروهای ترکیه رخ داده بود.

منبع: مهر

کد خبر 472129

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انفجار انفجار سوریه بمب گذاری سیاسی سوریه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اعزاز بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی

منابع محلی در سرزمین های اشغالی از واژگون شدن خودروی حامل ایتامار بن گویر، وزیر نژادپرست و جنجالی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بیمارستان خبر می دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی خبر دادند.

 

.

 

این منابع افزودند بن گویر به دلیل جراحات وارده به مرکز درمانی شامیر عساف منتقل شده است.

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شدبن گویر: افزایش ورود کمک‌ها به غزه اشتباه است

 

گفته می شود آسیب دیدگی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خفیف بوده است.

این وزیر صهیونیست در زمره چهره های جنجالی و نژادپرست کابینه نتانیاهو است که ضمن دفاع از تجاوز ارتش اسرائیل به نوار غزه ماموریت شکنجه زندانیان و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان های اسرائیل را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک