Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر متقاضی شرکت در انتخابات فدراسیون در هر بخش باید یک تعداد مشخص فرم تاییدیه از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دریافت می کرد

پس از انتشار خبر رد صلاحیت 10 تن از کاندیدای انتخابات فدراسیون این سوال به وجود آمد که این کاندیداها به چه دلیل رد صلاحیت شده اند؟ (مشاهده اسامی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال) البته در ادامه مشخص شد صلاحیت آنها احراز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، هر کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون باید یک تعداد فرم تاییدیه مشخص از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دریافت می کرد. برای مثال هر کاندیدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال باید 5 فرم تاییدیه از اعضای مجمع فدراسیون دریافت کند یا هر متقاضی شرکت در انتخابات هیات رییسه باید 2 فرم تاییدیه دریافت کند. فرم های تاییدیه امسال به صورت اینترنتی روی سایت فدراسیون فوتبال بارگذاری می شد و این قضیه خلاف سال های قبل است که اعضای مجمع فرم ها را به صورت کاغذی پر می کردند و به نامزدها تاییدیه کتبی می دادند. کاندیداهایی که امروز اعلام شد رد صلاحیت شده اند، همان هایی هستند که نتوانسته اند این فرم ها را به حد نصاب برسانند. البته هنوز فرصت اعتراض به کمیته استیناف انتخابات را دارند و اگر اشتباهی رخ داده باشد در این کمیته می توانند برای تکمیل فرم هایشان اقدام کنند.

نمونه ای از فرم هایی که اعضای مجمع باید برای نامزدها پر می کردند. هر عضو مجمع می توانست یک نفر را برای ریاست، یک نفر برای نایب رییسی اول، یک نفر برای نایب رییسی دوم و یک نفر برای نایب رییسی بانوان و برای کرسی های هیات رییسه به تعداد مشخص (کارشناس، نماینده هیات ها، نماینده مدیران عامل باشگاه ها و ...) معرفی کند نمونه فرم های تاییدیه اعضای مجمع / به طور مشخص، این عضو مجمع، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، سعید دقیقی، فاطمه علیپور، جمیله کشاورز، فریده شجاعی و ... را تایید کرده است

اما نکته عجیب ماجرا هم این است که چطور بعضی ها نتوانسته اند در بین 87 عضو مجمع فدراسیون 2 فرم تاییدیه برای حضور در انتخابات دریافت کنند. با توجه به مجازی پر شدن این فرم ها احتمالا برخی از کاندیداها قول دریافت فرم تاییدیه را گرفته اند اما آن عضو مجمع فرم تاییدیه اش را برای کاندیدای دیگری پر کرده است. 

هویت ده نفری که می توانند به استیناف بروند

امروز کمیته بدوی انتخابات اعلام کرد صلاحیت ده نامزد به دلیل نداشتن فرم تاییدیه کافی از سوی اعضای مجمع احراز نشده ولی نام این ده نفر را اعلام نکرد. در محافل فوتبالی نام هایی جسته گریخته به گوش می رسد که در صورت تایید از سوی منابع رسمی از طریق رسانه طرفداری نام این ده نفر اعلام خواهد شد. مالک یک تیم لیگ برتری، یک چهره فرهنگی فدراسیون، یک چهره حقوقی فدراسیون، سرپرست یکی از کمیته های فدراسیون فوتبال، یک عضو هیات رییسه، یک رییس هیات فوتبال، یک داور بازنشسته، یک کمک داور بازنشسته و دو نامزد شرکت در بخش انتخاب کارشناس اعضای هیات رییسه ده نفری هستند که صلاحیت شان رد شده ولی باید منتظر اعتراض آنها به کمیته استیناف بود. برای این ده نفر پیامک رفته و موضوع به آنها اعلام شده است. گفته می شود علاوه بر این ده نفر، هفت نامزد نیز به دلایل قانونی منع شرکت در انتخابات دارن.

 

بیشتر بخوانید:

ادعای کارشناس حقوقی: فیفا در فرایند رد صلاحیت ها دخالت نمی کند

حذف امضا کنندگان قرارداد ویلموتس از انتخابات فدراسیون فوتبال قطعی است

اخبار داغ 

علی انصاریان به هوش آمد و سراغ مهرداد میناوند را گرفت روایت یک شاهد عینی از شایعه درگیری در اردوی استقلال داماد 26 ساله جهیزیه نیلوفر را در قمار به شاخ اینستاگرام باخت! متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای مجمع فدراسیون انتخابات فدراسیون شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال فرم تاییدیه هیات رییسه ده نفر رد صلاحیت عضو مجمع یک نفر فرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس

رئیس شورای شهر بندرعباس از تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان،مصیب نظری در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، اعضای شوراهای ادوار گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس اظهار کرد: قرار است، در این نشست‌ها که به شکل فصلی برگزار می شود، برای گرفتن تصمیمات بهتر به موضوعات کلانی که به جامعه مربوط است، بپردازیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: در مرکز پژوهش‌های شورا که در صحن علنی شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود، تصمیمات نخبه‌گانی با توجه به تجربه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی گرفته می‌شود و این جمع می‌تواند در اقناع عمومی کمک کند.

تجربه اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار هم راهگشای توسعه است

فاطمه جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم گرامیداشت روز شوراها با تبریک این روز گفت: تخصص، تجربه و دانش اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار دانش اعضای شورای ششم راهگشای توسعه شهر بندرعباس است.

وی با بیان اینکه سومین سالی است که این مراسم برگزار می شود، افزود: وقتی اعضای شوراهایی که در دوره های مختلف اعتماد مردم را جلب کرده‌اند و برای توسعه شهر به عنوان نمایندگانشان انتخاب شده‌اند، تخصص و تجربه و دانشی که هرکدام از اعضا دارند در کنار هم جمع شود، اتفاق خوبی برای توسعه شهرها و روستاها را رقم می زند.

جراره، با اشاره به اینکه خرسندم که توانسته‌ام در سه دوره رای مردم بندرعباس را داشته باشم، عنوان کرد: به واسطه کار شورایی که در ادوار مختلف انجام داده‌ام یک‌سری نواقص و خلاهای قانونی در قانون شورا وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مواردی که اختیارات و جایگاه واقعی شورا را مشخص کند، لحاظ کنیم و همان‌طور که در قانون اساسی به نقش شوراها اشاره شده است، واقعیت و نقش واقعی شورا مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 749282

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد