Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:07:56 GMT

«در میان تپه ها» در جشنواره ریبنو لندن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۲۳۵

«در میان تپه ها» در جشنواره ریبنو لندن

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم بلند «در میان تپه ها» ساخته محمدرضا کیوان فر هنرمند گرگانی در یازدهمین حضور بین المللی خود در بیست و دومین فستیوال رینبو لندن ۲۰۲۱ به نمایش در خواهد آمد.

در میان تپه ها اولین فیلم سینمایی کیوانفر که با مشاوره استاد عباس کیارستمی ساخته شده است در ادامه حضورهای بین المللی خود، در لندن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پیش از این در ۱۰ حضور بین المللی خود در بوسان کره جنوبی، وزول فرانسه، سایروس تورنتو، هاینیان چین، گنت بلژیک، کازان روسیه، اسکرین پاور لندن، بارسلون اسپانیا و گوتنبرگ سوئد نمایش های موفقی داشته است.

در میان تپه ها، برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره منا هلند ۲۰۲۰، نماینده ایران در این دوره از فستیوال رینبو لندن است که از ۲۳ تا ۳۰ می ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

محمدرضا کیوانفر اولین فیلم سینمایی خود را که با حضور امیر شمس، الهام جلالی و مردم بومی در مرز ایران و ترکمنستان ساخته است را به استاد عباس کیارستمی تقدیم کرده است.

تهیه کننده و کارگردان اثر «محمدرضا کیوانفر»، فیلمبردار «حمیدرضا کیوان فر»، دستیار فیلمبردار «مهرداد سدنی»، صدابردار «حسن مدیر روستا»، جانشین تولید و سرمایه گذار «سحر حسن زاده»، عکاس «محمد نسایی»، دستیار کارگردان «محسن خدابخشی»، مدیر تولید «محمد پاسندی» و طراح پوستر «صالح زنگانه» هستند.

فیلم داستان یک سرباز معلم است که برای آموزش به بچه های عشایر به مناطق مرزی اعزام می شود و در آنجا به واسطه مشکلاتی که برایش پیش می آید با زندگی عشایر بیشتر آشنا می شود.

کد خبر 5135326

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فیلم در میان تپه ها فیلم سینمایی محمدرضا کیوانفر دهه فجر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کرج بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل میان تپه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان