Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:20:16 GMT

انقلاب اسلامی ساختار نظام دوقطبی جهان را برهم زد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۳۶۷

انقلاب اسلامی ساختار نظام دوقطبی جهان را برهم زد

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ خلبان "عزیز نصیرزاده" عصر یکشنبه در جلسه گفت وگوی صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: از همان روزهای اولی که نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و خود را در دنیای امروزی مطرح کرد تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیای فعلی را دچار تغییر و تحول اساسی کرد و حتی پیامدهای بعدی که در دنیا پیش آمد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: بحث اشغال افغانستان، سوریه و تعاملات و معادلات متعددی که در بحرین و یمن به وجود آمده برگرفته و متاثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی هست. یک نحله فکری و نگرش متعالی را در دنیا مطرح کرد و آن نظام دوقطبی را به هم ریخت و به عنوان یک قدرت جدید در دنیا مطرح شد.

نصیرزاده گفت: انقلاب کار بسیار بزرگی بود که انجام شد و نمی‌شود ساده به آن نگاه کرد. باید تمام ابعاد آن را نگاه کنیم و این کار بسیار بزرگی است و کاری به این عظمت قطعا از مردان بزرگ بر می‌آید.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پدیدآورندگان این حماسه بسیار بزرگ ضربه عظیمی به نظام شاهنشاهی وارد آوردند و باعث تسریع در پیروزی انقلاب شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: ما و نسل‌های بعدی از این اقدام شما پیشکسوتان با افتخار یاد می‌کنیم و همواره سرمان بالاست.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره یکی از روزهای بسیار اثرگذار را ۱۹ بهمن اعلام و از آن به عنوان یوم‌الله یاد می‌کنند. در چند سال اخیر ۱۹ بهمن روز جمعه بوده است و با اینکه مقام معظم رهبری روزهای جمعه دیدار ندارند ولی اصرار کردند ۱۹ بهمن در روز خودش برگزار شود نه یک روز زودتر و نه یک روز دیرتر که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی یادآور شد: امسال هم به دلیل کرونا ماه‌هاست رهبری دیداری جمعی ندارند ولی به روز ۱۹ بهمن آنقدر اهمیت دادند که تا این لحظه به ما اعلام کردند که اولین دیدار جمعی و عمومی را با کارکنان نیروی هوایی خواهند داشت. این نشان از عظمت و بزرگی کاری است که شما آفریده‌اید ما فقط در این سر سفره آماده نشستیم و آنچنان نقشی نداشتیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هم پدیدآورندگان این روز بسیار بزرگ و پرافتخار و هم آنهایی که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب، آن را پشتیبانی و حمایت کردند و انقلاب را رها نکردند همه حماسه آفریدند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این بود که انقلاب را در نطفه خفه کند و توطعه‌های بسیار پیچیده و متعددی را ایجاد کرد و جنگ را به ما تحمیل کردند. جنگی نابرابر که ما به تنهایی در مقابل کل دنیا ایستادیم که همه شما بزرگواران حضور داشتید و چه حماسه‌ای بزرگی آفریدید.

وی با اشاره به استمرار و پشتیبانی‌ها در این راه و در دوره سازندگی و در سال‌های اخیر هم در محور مقاومت، افزود: نیروی هوایی چراغ خاموش، بدون ادعا و چشمداشت، بدون جنجال و خودنمایی حضوری موثر و تاثیرگذار و حیاتی داشته که تعیین کننده بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شما پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میراث داران شهدا هستید، گفت: فرزندان شما در نیروی هوایی امروز به شما عزیزان پیشکسوت افتخار می کنند و قدردان مجاهدت های شما هستند.

نصیرزاده تصریح کرد: پایه و بنای نیروی هوایی قدرتمند امروز به واسطه تلاش ها، جانبازی ها و مجاهدت های شما عزیزان در پیش و پس از انقلاب اسلامی است. شما توطئه دشمنان را در اوائل انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس خنثی کردید و قدرت‌های مطرح دنیا را که از رژیم بعثی حمایت می‌کردند، شکست دادید.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی با تاسی از پیشینه تاریخی قدرتمند که در طول ۴۲ سال گذشته از خود نشان داده امروز نیز هر زمانی که لازم باشد با قدرت وارد عرصه شده و ماموریت خود را با اقتدار انجام می‌دهد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر عزیز نصیرزاده امیرنصیرزاده امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش انقلاب اسلامی دنیا مطرح ۱۹ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر