Web Analytics Made Easy - Statcounter



آبی‌پوشان لندن با شکست برنلی، اولین برد توماس توخل به عنوان سرمربی این تیم را رقم زدند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) تیم‌های چلسی و برنلی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر آبی‌‌های لندنی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سزار آسپیلیکوئتا در دقیقه 40 و مارکوس آلونسو در دقیقه 84 برای چلسی گلزنی کردند تا توماس توخل در دومین بازی که روی نیمکت آبی‌های لندنی بود، اولین برد خود را به عنوان سرمربی این تیم تجربه کند. چلسی با توخل در بازی قبلی‌اش مقابل ولورهمپتون تن به تساوی بدون گل داده بود.

چلسی با این برد 33 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

***

پاری‌سن‌ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)،‌ میهمان لوریان بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

لورن آبرگل در دقیقه 36 دروازه PSG را گشود تا لوریان از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه مسابقه اما شاگردان پوچتینو در دقایق 45 و 58 با دو پنالتی نیمار به گل رسیدند. این پایان کار نبود و یوان ویسا در دقیقه 80 و ترمی موفی در دقیقه 2+90 برای لوریان گلزنی کردند تا نخستین شکست پاری‌سن‌ژرمن با پوچتینو رقم بخورد.

پاری‌سن‌ژرمن با این شکست، با 45 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ یک فرانسه باقی ماند و نتوانست به صدر جدول بازگردد. لوریان هم با یک پله صعود، به جایگاه هجدهم جدول رسید.

نتایج سه دیدار همزمان با این مسابقه به شرح زیر است:

آنژه 3 - نیم یک

برست 2 - متس 4

استراسبورگ صفر - رمس یک

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)

گل حکیمی به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن