Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

امروز ( یکشنبه) در بسیاری کشورهای اروپایی اعتراضات مجددی علیه محدودیت های کرونایی برگزار شد.

به گفته پلیس در وین اتریش با وجود ممنوعیت اعتراضات حدود 5 هزار نفر به خیابان ها آمدند و علیه محدودیت های کرونایی اعمال شده از طرف دولت اعتراض کردند. درگیری هایی هم بین پلیس و معترضان شکل گرفت. برخی اپوزیسسیون هم در بین معترضان وجود داشتند و محدودیت ها را به عنوان جنون کرونایی مورد انتقاد قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هلند هم در یک تجمع اعتراضی علیه محدودیت ها حدود 30 نفر دستگیر شدند. به گفته پلیس تجمع حدود 600 معترض در مرکز آمستردام به دلیل نقض قواعد کرونایی منحل شد. البته این اعتراضات مشابه اعتراضات چندی قبل به خشونت و ناآرامی ها منجر نشد.

حدود یک هفته پیش بعد از اینکه دولت یک قانون منع ترددهای شبانه را به محدودیت های کرونایی در این کشور برای مهار این بحران اضافه کرد چندین شب آشوب ها و ناآرامی هایی در این کشور شکل گرفت. آشوبگران به سمت نیروهای پلیس سنگ پرتاب می کردند و مغازه ها را غارت می کردند.

در بلژیک هم معترضان در اعتراض به محدودیت های کرونایی به خیابان ها آمدند. در بروکسل حداقل 200 نفر دستگیر شدند.

اروپا با وجود محدودیت های گسترده و شروع واکسیناسیون سراسری اما همچنان با شیوع گسترده کرونا و به ویژه انواع جهش یافته این ویروس دست و پنجه نرم می کند.

در بسیاری کشورهای اروپایی آمارهای مرگ ها و مبتلایان روزانه همچنان بالاست و مقامات خواستار تشدید محدودیت ها هستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی تجمع اعتراضی کشورهای اروپایی صراط محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا

دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان همزمان با سراسر کشور با تجمع در محوطه دانشگاه، ضمن حمایت از جنبش دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عملکرد آمریکا در برخورد با استادان و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم کردند.


ده‌ها دانشگاه در آمریکا و اروپا در هفته گذشته تاکنون، شاهد تظاهرات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولتشان از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه است که در این اعتراض‌ها بسیاری از دانشگاهیان بازداشت شدند.


طبق گزارش رسانه‌های خارجی تاکنون، بیش از صد‌ها دانشجو و استاد، در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا دستگیر شده اند.


دانشگاهیان در این تجمع، ضمن حمایت از جریان دانشجویی آزادی خواه سراسر جهان در حمایت از مردم غزه، اقدام سرکوبگرانه حکومت‌های مستبد و آزادی ستیز آمریکا و کشور‌های غربی را محکوم و اعلام کردند تا براندازی نظام سلطه و آزادی بشر از یوغ استکبار و استبداد جهانی در کنار آزادی خواهان جهان هستیم.


این تجمع همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز و ظهر برگزار شد.


تظاهرات نسل کشی در غزه به بیش از ده‌ها دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی و اروپایی و استرالیا کشیده شده است.


دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراض‌ها خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • دموکراسی علیه آزادی