Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی، معاون فقید امور بین الملل بعثه رهبر معظم انقلاب عصر امروز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی در قم برگزار شد.

پیکر آن مرحوم  پس از اقامه نماز  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجج اسلام محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب، سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، حمید شهریاری ،دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی دیگر از علمای برجسته، مسئولان نظام، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیان و سایر اقشار حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین مظلومی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت امشب پس از فریضه عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر ،نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار و به صورت مجازی به نشانی اینترنتی live.hajj.ir پخش  شد.

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی، معاون فقید امور بین الملل بعثه رهبر معظم انقلاب پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه جمعه دهم  بهمن ماه امسال در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تشییع رهبر معظم انقلاب بعثه مقام معظم رهبری حرم حضرت معصومه حجت الاسلام حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت