Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:28:13 GMT

خداحافظ عمارت سلام سنگچالک

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۵۰۷

خداحافظ عمارت سلام سنگچالک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: سایت جدید زباله سوز شهرستان آمل درمنطقه" سنگ چالک" مورد توجه و اولویت جدّی وزارت کشور قرار گرفته است و برای شتاب بخشیدن به مراحل اجرایی آن امسال ۲۰ میلیاردتومان اعتبار پیش بینی و مصوب شد.

او افزود: ۷ میلیاردتومان در پیش قسط نخست و ۹ میلیاردتومان دیگر نیز تا اواخر این هفته به حساب شهرداری آمل واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار مازندران با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی ۵ هکتار از زمین‌های منطقه سنگ چالک در محور هراز را برای ساخت زباله سوز تایید کردند و زمین برای اجرا به شهرداری آمل واگذار شده است.
بیشتر بخوانید:
معضل زباله آمل‎ ‎به پایان راه نزدیک می‌شود شریعت ظرفیت سایت زباله سوز این شهرستان را روزانه بیش از ۵۵۰ تُن زباله اعلام کرد و ادامه داد: زباله‌های شهرستان‌های محمودآباد، نور و فریدونکنار نیز به این زباله سوز بازیافت می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه انتقال زباله به منطقه عمارت از سال آینده ممنوع است، گفت: زباله‌های تولیدی آمل تا تکمیل نهایی سایت زباله سوز سنگ چالک در مکان جدیدی دپو، تفکیک و جداسازی می‌شود.

عمارت نام منطقه‌ای ۹ هکتاری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان آمل در مسیرجاده هراز است که از حدود ۳۰ سال گذشته تاکنون، روزانه بیش از ۴۰۰ تُن زباله از شهر‌ها و روستا‌های تابعه و شهر‌های مرکزی مازندران به این مکان منتقل می‌شد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زباله سوز زباله های آمل مدیریت پسماند شهرستان آمل زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • سلام من به مدینه به غربت صادق (ع) ... + فیلم
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد