Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:43:47 GMT

وستهام 1 - 3 لیورپول؛ آرامش موقت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۵۵۶۹

وستهام 1 - 3 لیورپول؛ آرامش موقت

لیورپول در دیداری مهم در خانه وستهام با نتیجه 1-3 به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در سال 2021 نتایج پرفراز و نشیبی در لیگ برتر گرفته و از صدر جدول دور شده است، امشب با درخشش محمد صلاح و دبل او و تک گل جینی واینالدوم از سد وستهام گذشت و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و روی پاس ژردان شقیری به دیوک اوریگی صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته راهی به دروازه وستهام نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد جینی واینالدوم پشت محوطه وستهام فرصت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه این هافبک هلندی محکم بود و از بالای دروازه وستهام به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول و روی پاس مناسب تیاگو آلکانتارا بود که لیورپول موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما ضربه اوریگی تحت فشار داوسون وارد دروازه وستهام نشد و نیمه اول کم هیجان و کم افت و خیز در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم اوریگی با حرکتی تماشایی موقعیت خوبی برای گلزنی محمد صلاح ایفا کرد، اما کریسول اجازه نداد ستاره مصری دروازه وستهام را باز کند.

 

 

اما در دقیقه 57 لیورپول به گل اول دست یافت. روی پاس کرتیس جونس به گوشه سمت راست محوطه، محمد صلاح با یک ضربه فنی و فوق العاده دروازه فابیانسکی را باز کرد و گل اول را به ثمر رساند.

 

حملات مرسی سایدی ها ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد به گل دوم دست یافت. روی یک ضدحمله سریع در ریباند کرنر، ارسال فوق العاده شقیری در محوطه با کنترل محمد صلاح همراه شد و او با ضربه ای زمینی گل دوم را نیز وارد دروازه وستهام کرد.

 

 

اما در دقیقه 84 لیورپول باز هم به گل رسید. یک و دوی بابی فرمینو و اوکسیلد چمبرلین با پاس عرضی ستاره برزیلی همراه شد و جینی واینالدوم به راحتی دروازه وستهام را باز کرد.

 

اما سه دقیقه بعد وستهام یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال کرنر از سمت راست با ضربه دقیق کریگ داوسون در مقابل دروازه همراه بود و وستهام به گل اول دست یافت.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول دروازه وستهام محمد صلاح دست یافت گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری

به گزارش ورزش سه کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌ها بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می زند دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد.

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم