Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام افروغی با اشاره به اینکه عمق راهبردی ایران اسلامی در ایام انقلاب بیشتر شد، گفت: اندیشه ناب امام (ره) به جهان نفوذ و آزادی خواهان را بیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (۱۲ بهمن) با مردم شهرستان بهمئی دیدار و به عنوان سخنران نخستین روز از دهه فجر چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «سید محمدیوسف افروغی» در این دیدار  با گرامی داست دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب، امام و مردم ایران از یوغ شیاطین جنی و انسی نجات پیدا کرد .

 

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به ایستادگی مردم بهمئی در زمانی که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم، ادامه داد: در این دوران مردم تلخی ها و خوش های زیادی را تجربه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه عمق راهبردی ایران اسلامی در ایام انقلاب بیشتر شد، اضافه کرد: اندیشه ناب امام (ره) به جهان نفوذ و آزادی خواهان را بیدار کرد.

 

حجت الاسلام افروغی یادآور شد: دانشمندان ما به عنوان سرباز رهبری اندیشه های امام راحل و دستاوردهای شهدا را در جهان گسترش می دهند.

 

امام جمعه شهرستان بهمئی تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت و طراح صنعت هسته ای کشور، یعنی شهید فخری زاده الان در کنار ما نیستند اما راه آنها با قدم های محکم تر طی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فخری زاده ها و سلیمانی های بیشتری در ایران رشد کرده و به جهان خدمت می کنند.

 

حجت الاسلام افروغی با اشاره به اینکه در بهمئی خانواده ای نداریم که در آن عضوی از جامعه ایثارگری وجود نداشته باشد، گفت: امروز شاهد ورود میهمان عزیزی هستیم که یاد و خاطره شهدای فراوانی را در ذهن ها جاری می کند .

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفوذ بهمئی دهه فجر امام جمعه شهرستان بهمئی شهدا خبرگزاری شبستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید