Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیما فتحی گفت: ۲۰۰ قرآن‌آموز در موسسه قرآنی نورالمبین شهرستان کامیاران آموزش دیده‌اند.

شیما فتحی مدیر موسسه قرآنی نورالمبین شهرستان کامیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار داشت: این موسسه در زمینه‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح یک، تجوید تکمیلی سطح دو، مفاهیم، حفظ ویژه خردسالان از سن سه تا شیش سال، حفظ جزء سی، حفظ کل، احکام شرعی و دوره تربیت معلم فعالیت دارد و تعداد ۲۰۰ نفر در این چند سال قرآن آموز تربیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه نورالمبین اعلام کرد: در ایام کرونا با تعطیلی کلاس‌های آموزشی که قبلا به صورت حضوری بوده است مواجه شده‌ایم که منجر به عقب افتادن اجاره مکان موسسه شده که این مشکل باعث تحمل سختیای فروانی برای موسسه شده است که در این زمینه متاسفانه برای رفع مشکل مالی پشتیبانی نداشته‌ایم.

 

وی با اشاره به این که با تعطیل شدن کلاس‌های حضوری از فضای مجازی استفاده کرده‌ایم برای برپا ماندن کلاس‌ها و آموزش لازم برای قرآن آموزان ولی کیفیت کلاس‌ها رو تضمین نکرده و متاسفانه با ریزش تعداد قرآن آموزان مواجه شده‌ایم.

 

فتحی اعلام کرد: برای توسعه و تقویت فعالیت‌های دینی و فرهنگی باید همه ما خادمین قرآن بیش از پیش تلاش کنیم و با تشویق و ترغیب  قرآن‌آموزان آنها را به شرکت در کلاس‌ها دعوت کنیم واز تمامی مسئولان درخواست پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های قرانی را داریم.

 

وی به دیگر فعالیت‌های این موسسه قرآنی پرداخت و گفت: موسسه نورالمبین موفق به پرورش تعداد زیادی از علاقمندان قرآنی را در زمینه صحیح خوانی قرآن و همچنین پرورش حافظین یک جز تا حفظ کل و قاری قرآن آموزش داده است.

 

وی گفت: در مسابقات در سطح شهرستان و استان و حتی کشور شرکت کرده‌اند و موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند وهمچنین برگزاری چندین دوره تربیت معلم در شهرستان و تحویل معلمین قرآن در چند سطح را داشته است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش قرآن کریم کامیاران موسسه قرآنی موسسه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل

اولین نمایشگاه ملی قرآن کریم با شعار "جامعه افغانی، تربیت قرآنی" به مدت هفت روز باهدف انس با قرآن و ترویج معارف قرآنی در قصر دارالامان کابل برگزار شد.

عبداللطیف نظری؛ معین مسلکی وزارت اقتصاد طالبان، این نمایشگاه را در ترویج ارزش‌های اسلامی و معارف قرآنی مهم خواند و گفت: مهم‌ترین رسالت ما این است که نسل جوان ما با ارزش‌های اسلامی و قرآنی آشنا شوند.

او گفت: اگر به ارزش‌های قرآنی عمل کنیم، همواره به‌عنوان یک ملت سرفراز باقی خواهیم ماند.

مفتی شفیع الله ثاقب، رییس دعوت و ارشاد وزارت سرحدات، اقوام و قبایل حکومت طالبان هم در این نمایشگاه گفت: قرآن کریم کتابی است که تا قیام قیامت ماندگار و راهنمای بشریت خواهد ماند.

او نیز بر اتحاد مردم تاکید کرد و گفت: قرآن کریم محور وحدت و اخوت میان امت اسلامی است

این نمایشگاه با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی