Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@03:02:45 GMT

پیروزی آ. ا. ک آتن با انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۱۴۵

پیروزی آ. ا. ک آتن با انصاری‌فرد

آ. ا. ک آتن در حضور ۶۶ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل تیم کِرِت به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدارهای هفته بیستم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که پس از چهار مسابقه کریم انصاری‌فرد را دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز مقابل کرت رده نهمی قرار گرفت.

تیم آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا. ک آتن که در دو هفته اخیر یک مساوی و یک شکست داشت، امروز در حضور ثابت مهاجم ایرانی خود توانست به این روند ناکامی پایان دهد و به پیروزی ۲ بر صفر مقابل کِرِت دست پیدا کند.

یاران انصاری‌فرد با این برد خارج از خانه برابر کِرِت ۴۰ امتیازی شدند تا با توجه به شکست تیم آریس، صعود یک پله‌ای در جدول داشته باشند و در رده دوم سوپر لیگ یونان قرار بگیرند.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که آخرین بار مقابل آریس به‌عنوان یار ثابت بازی کرد و پس از آن در دو دیدار حضور نداشت و در دو مسابقه در نیمه دوم به زمین آمده بود، امروز برابر کرت تا دقیقه ۶۶ بازی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ یونان آاک آتن فوتبال کریم انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت