Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@06:24:32 GMT

عصبانیت اصلاح‌طلبان از واعظی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۱۶۸

کیهان: عضو حزب اتحاد ملت تاکید کرد نباید کاری کنیم که افرادی مانند واعظی پست بگیرند و تصمیم به حمایت نکردن از نامزد غیر اصلاح‌طلب، تصمیم حزبی است. جلال جلالی‌زاده درباره گروه ائتلافی جدید اصلاح‌طلبان موسوم به «نهاد اجماع‌ساز» گفت: اگر قرار باشد عده‌ای خاص در این گروه تصمیم‌گیر باشند، نمی‌تواند موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رویکرد عدم حمایت از کاندیدای غیراصلاح‌طلب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: «این تصمیم که به نظر می‌رسد مورد نظر نهاد اجماع‌ساز جدید است، تصمیم خوبی است. به نظر من اصلاح‌طلبان چه موفق بشوند که رای آورند و چه موفق نشوند، باید مستقل عمل کنند. نباید این‌طور باشد که مثل دو دوره گذشته دولتی روی کار بیاید و افرادی مثل واعظی سمت بگیرند که نهایتا به همه حمایت‌ها لگد بزند و بگوید که اصلاح‌طلبان هیچ نقشی نداشته‌اند.»
این سخنان در حالی است که اصلاح‌طلبان از سر ناچاری و به خاطر رای نداشتن عارف و جهانگیری، مجبور شدند در سال 92 و 96 از آقای روحانی حمایت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان واعظی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران