Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی فر در دیدار مسؤولان و قشرهای مردمی با امامان جمعه تشیع و تسنن تربت‌جام با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۵۷ اظهار کرد: همچنانی که در بین پیغمبران، پیامبر اولوالعزم داریم، امام راحل نیز اولوالعزم فقهای جهان اسلام بود، ایشان محی‌الدین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ابعاد ناشناخته شخصیت امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک رهبر سیاسی نبود او فقیه شجاع و آگاه به مسائل روز جهانی بود.

امام‌جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: همه کارهای امام با آینده‌نگری و مدیریت قرآنی توأم بود و حفظ اسلامیت نظام از هر چیز دیگری برای او واجب تر بود.

حجت‌الاسلام معتمدی‌فر بابیان این‌که بیشترین آسیبی که بشریت از آن رنج می‌برد بدل فروشی و گران‌فروشی است، اظهار کرد: ترویج پوچ‌گرایی، برهنگی، بی‌بندوباری، انقلاب‌های تقلبی، تحریف و غیره نمونه بدل‌هایی است که امروز استکبار جهانی با روش‌های مختلف به خورد جامعه بشری می‌دهد.

وی با اشاره به فرازی از کلام رهبر معظم انقلاب که هر چه بر خمینیت نظام بیشتر تلاش کنیم در اقتدار نظام موفق‌تریم، یادآور شد: بنابراین بسیاری سعی کردند برای انقلاب امام مشابه درست کنند، اما انقلاب امام خمینی(ره) بی‌نظیر است، بدل و مشابه هم ندارد.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به فرمایش امام راحل که انقلاب ما انقلاب مردم بود، ابراز کرد: همه قومیت‌ها، اقشار و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار نظام نقش بی‌بدیلی داشتند و یکی از مظلومیت های انقلاب اسلامی باوجود همه تحریم‌های ظالمانه، نداشتن وابستگی به کشورهای دیگر است که می‌توان از آن به‌عنوان ایران مظلوم مقتدر نام برد.

حجت‌الاسلام معتمدی‌فر با انتقاد از تناقض و دوگانگی اعمال شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، تأکید کرد: شعائر اسلامی تغییربردار است، اما تعطیل‌بردار نیست، دهه مبارک فجر در بحث کرونا مظلوم واقع‌شده است.

وی خطاب به مسؤولان یادآور شد: مسؤولان ستاد ملی کرونا که در بالا نشستید یک تصمیم واحد بگیرید، این‌قدر سعی نکنید ما روزه مشکوک بگیریم، ستاد کرونا یک‌چیز، برخی آقایان چیزی دیگری می‌گویند، آیا فقط برای مسائل مذهبی کرونا وجود دارد، مسئولان ستاد ملی کرونا حرف بچه‌های انقلاب را بشنوید.

امام‌جمعه تربت‌جام با ابراز گلایه از این‌که رستوران‌ها، تالارها، ۳۰ درصد استخرها و دیگر مراکز درکل کشور باز است، ابراز کرد: چرا وقتی‌که بچه‌های انقلاب یک اجتماع کوچک همانند آیین گرامیداشت سردار سلیمانی که در غربت و مظلومیت با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود باید در میان بخش‌نامه‌های ستاد ملی کرونا مستأصل بمانند.

حجت‌الاسلام معتمدی‌فر با تأکید بر این‌که ما با این بخش‌نامه‌ها دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت، گفت: از مسؤولان ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌خواهیم از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با آمریکا نیز غفلت نکنند و اعتماد مردم را با این بخش‌نامه‌ها سلب نکنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه امام خمینی جهان اسلام امام جمعه تربت جام پروتکل های بهداشتی امام جمعه تربت جام ستاد ملی کرونا حجت الاسلام معتمدی فر امام راحل نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود