Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@10:50:53 GMT

اعتراض علیه محدودیت‌های کرونا در وین

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۴۳۳

اعتراض علیه محدودیت‌های کرونا در وین

به گزارش فارس، هزاران شهروندان اتریشی روز یکشنبه در اعتراض به محدودیتهای کرونا  در مرکز شهر وین پایتخت این کشور تجمع کردند تا به تصمیمات دولت در این زمینه اعتراض کنند.

براساس گزارش راشا تودی، پلیس وین با مسدود کردن خیابانها تلاش کردن معترضان را پراکنده کند و در مواردی با معترضان درگیر شد.

رسانه‌های محلی اتریش نیز گزارش دادند که هزاران نفر در میدان «ماریا ترزا» در وین در یک تجمع بدون مجوز حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معترضان که از میان گروههای دست راستی، باندهای خشونت طلب، افرادی که ویروس کرونا را مشکوک و توطئه می‌دانند و افراد دیگر در این تجمع حضور یافته و شعارهایی علیه «سباستین کورتز» نخست وزیر اتریش سر دادند.

براساس گزارش راشا تودی، معترضان پلاکاردهایی دست دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود، "رسانه ها ویروس هستند" و "کورتز باید برود." 

طی این اعتراضات پلیس مکررا از معترضان خواست که فاصله اجتماعی را حفظ و ماسک بزنند اما هیچکدام از معترضان به دستورات پلیس توجهی نکردند. 

رسانه‌های اتریشی گزارش دادند در این تجمع اعتراضی دهها نفر از جمله یک خبرنگار بازداشت شده است.

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دموکراسی علیه آزادی
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند