Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:04:06 GMT

تیراندازی در یک مرکز خرید در ویسکانسین/ یک تن کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۷۸۶

تیراندازی در یک مرکز خرید در ویسکانسین/ یک تن کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روز یکشنبه شماری از ساکنان بخش «اوتاگامی» در ایالت ویسکانسین آمریکا از شنیده شدن صدای تیراندازی در یک محل خرید محلی خبر دادند.

رسانه‌های خبری محلی نیز اعلام کردند که افراد در داخل این مرکز خرید پناه گرفته و نیروهای پلیس نیز ساختمان این مرکز خرید را محاصره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رادیوی محلی ویسکانسین (WTAQ) این تیراندازی در ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی اتفاق افتاد.

چندین خودروی پلیس و مأموران قانون در حوالی مرکز خرید «فاکس ریور» در شهر «اپلتون» حضور یافته‌اند. همانطور که ساکنان محلی گفتند، صدای فریادهایی در داخل این مرکز خرید شنیده می‌شد.

این ایستگاه رادیویی گزارش داد که افراد حاضر در این مرکز خرید در مکان‌های مختلف پناه گرفته‌اند. گفته می‌شود که در جریان این تیراندازی یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

نیروهای پلیس از مردم محلی خواستند تا از ساختمان این مرکز خرید فاصله بگیرند و اگر اطلاعاتی درباره وضعیت فعال در این مرکز خرید داشتند، با شماره اضطراری ۹۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5135847

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ویسکانسین کشته و زخمی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران روسیه جو بایدن فلسطین سوریه افغانستان برجام عربستان سعودی داعش لبنان آنتونی بلینکن مرکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست