Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@05:30:04 GMT

نکاتی در رابطه با تهیه «حلوا سوهان»

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۷۹۸

«حلوا سوهان» یکی از انواع حلوا‌های خوشمزه ایرانی است که طعمی شبیه به سوهان دارد. خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی روزنامه همشهری نوشت: حلوا سوهان یکی از شیرینی‌های اصیل ایرانی است که از جوانه گندم و در صورت تمایل شیره طبیعی انگور تهیه می‌شود، از این‌رو دارای خواص فراوانی مانند پیشگیری از ابتلا به سرطان، رفع اختلالات قلبی و دیابت، رفع استرس و بی‌خوابی، تقویت بینایی و سوی چشم و تقویت قوای عمومی بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد می‌کنیم تهیه این حلوای مقوی را در خانه تجربه کنید. مواد لازم آرد سنگک: یک لیوان و نیم شیر: نصف لیوان روغن مایع: سه‌چهارم لیوان   مواد لازم برای شهد: شیر و شکر (هرکدام): یک لیوان زعفران: به مقدار کافی هل: یک‌چهارم قاشق چای خوری گلاب: یک‌چهارم لیوان    طرز تهیه برای آماده‌کردن شهد، شیر و شکر را روی حرارت بگذارید تا شکر حل شود و سپس گلاب، زعفران و هل را اضافه کرده و بعد از یک دقیقه حرارت را خاموش کنید. دقت کنید که شیر نباید بجوشد.   برای تهیه حلوا، آرد سنگک را داخل تابه الک کنید، سپس شیر و روغن را به آن اضافه کرده، با هم مخلوط کنید و روی حرارت ملایم مدام هم بزنید. دقت کنید که حتی لحظه‌ای از آن غافل نشوید، چون گلوله گلوله خواهد شد. بعد از مدتی (حدود یک‌ساعت) به‌خاطر تبخیر‌شدن شیر مواد حالت خرده‌خرده پیدا می‌کند و دوباره روان و یکدست خواهد شد.   با حرارت ملایم آن‌قدر هم بزنید تا به رنگ سوهان در بیاید. حرارت را خاموش کنید و شهد گرم را یکباره اضافه کنید. آن‌قدر هم بزنید تا حلوا جمع شود و درنهایت ظرف حلوا را گهواره‌ای تکان دهید. حلوای گرم‌شده را داخل سینی پهن کرده و به دلخواه با موادی، چون انواع مغزها، پودر نارگیل و… تزیین کنید. بیشتر بخوانید: نکاتی برای پخت شیرینی «مشهدی» یا «مربایی» انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: طرز تهیه دسر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه دسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان