Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس بلغارستان چهار تبهکار این کشور را که در جرایم جعل و تقلب دست داشتند دستگیر کرد. اعضای این باند در یک عملیات توسط سرویس مخفی آمریکا و با کمک یوروپل دستگیر شدند. در بازرسی خانه یکی از اعضای این باند گذرنامه‌ای جعلی به نام «سیلوستر استالونه»، بازیگر نقش فیلم راکی پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از این گذرنامه جعلی برای تبلیغ خدمات جعل و تقلب خود استفاده می‌کردند. بنا به اعتقاد دادستان محلی آن‌ها از گذرنامه جعلی این بازیگر هالیوود به عنوان نمونه‌ای از کیفیت بالای کار خود برای نشان دادن به مشتریان استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید

فوتبال بازی کردن با سرِ بریده توسط زندانیان در برزیل! +فیلم (۲۰+)

بنا به گفته دادستان چهار تن از اعضای این باند به انجام جرایم جعل و تقلب و دو تن دیگر نیز به انجام جرایم دیگر متهم هستند. هر شش نفر پس از پیداشدن دستگاه‌های چاپ غیرقانونی و تجهیزات چاپ پول و اسناد به همراه مقادیر زیادی اسکناس ۱۰۰ دلاری و ۵۰ یورویی تقلبی به بازداشتگاه پلیس منتقل شدند.

علاوه بر گذرنامه استالونه و دیگر اسناد هویتی بلغاری جعلی و گواهینامه‌های رانندگی هزاران اسکناس ۱۰۰ یورویی و ۵۰ دلاری با کیفیت بالا کشف و ضبط شد. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس بلغارستان در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر هالیوود باند تبهکار اسناد جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز